ATEI, 23/24/25 januari 2007 London

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
Gameholic

ATEI, 23/24/25 januari 2007 London

Post by Gameholic » Tue Jan 30, 2007 21:23

Robert van SegaOnline heeft dit evenement bezocht.

Zie onderstaande link voor foto's:

http://segaonline.nl/news.php?news_id=461

Duidelijk bewijs dat Sega nog absoluut zijn mannetje staat in de arcadehallen :p
Giel

Post by Giel » Wed Jan 31, 2007 12:06

Vraag me af of er een kans is dat de arcade weer meer populair gaat worden in NL. Denk echt dat er een markt voor is, als de locatie een beetje goed is.
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Wed Jan 31, 2007 13:52

Giel wrote:Vraag me af of er een kans is dat de arcade weer meer populair gaat worden in NL. Denk echt dat er een markt voor is, als de locatie een beetje goed is.


heeft er alles mee te maken dat het alleen kan draaien als er een gokhal naast staat die inkomen genereerd. Zoek maar eens een goeie lokatie uit, kijk wat dat kost aan huisvesting stroom, etc ect, vervolgens wil je ook wat verdienen dus er moeten echt een hoop spellen gespeeld worden wil je brood kunnen verdienen.

Ik geloof wel dat Ken al aardig op weg is met zijn 4 kasten om een mini arcade te beginnen :P
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Jan 31, 2007 18:19

Ik heb drie kasten thuis, Neo staat nu bij Psykick thuis.

Leuk, maar zoals eerder gezegd vraag ik me dus af wat er na deze serie games aan komt op de arcade van SEGA.
ne0

Post by ne0 » Wed Jan 31, 2007 20:57

Hopelijk wordt het geen tweede Atomiswave wat support betreft:( Dat ding heeft zowat meer gecancelde games dan games die uitgekomen zijn. Arcade hardware verliest zo wel een groot deel van zn charme vindt ik trouwens met al die stock hardware en die (redelijk perfecte) home ports die in no-time op de markt komen.
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Wed Jan 31, 2007 22:39

Damn die afterburner ziet er sweet uit, iemand die al gespeeld ???
Image
Post Reply