iemand met een JAMMA kast of SuperGun in of rond Rotterdam?

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
eretsua

iemand met een JAMMA kast of SuperGun in of rond Rotterdam?

Post by eretsua » Sun Jan 28, 2007 12:16

Hallo,

Onlangs heb ik mijn ESPgaluda II en Xevious 3D/G pcbs ontvangen. Helaas is mijn SuperGun voorlopig nog niet hier maar ik zou wel graag mijn pcbs even willen testen voor dat de garantie periode afloopt.

Dus ik vroeg me af of er hier iemand is met een JAMMA kast of een SuperGun is die in of rond Rotterdam woont waar ik even langs kan komen?

Alvast bedankt,

~vincent.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Jan 28, 2007 17:10

Hey dude,

ik zag je korte introductie al in offtopic.
Hoe ben je op het forum terecht gekomen?

Ik woon in de buurt van R'dam maar ben momenteel erg druk, maar ik zou je misschien wel kunnen helpen.

Ken
eretsua

Post by eretsua » Sun Jan 28, 2007 17:44

Ken wrote:ik zag je korte introductie al in offtopic.


Ja, het is een wat korte en ook niet erg krachtige introductie. Vind het altijd erg moeilijk om mezelf voor te stellen. :?


Ken wrote:Hoe ben je op het forum terecht gekomen?


Grappig genoeg via jouw eigen berichtje over Cave's End of the Year party wat je had geplaatst op het forum van shmups. Ik was hier wel een keer eerder geweest via google toen ik opzoek was naar info waar je in Nederland arcadekasten vandaan kan halen maar dat is wel weer wat langer geleden.

Ken wrote:Ik woon in de buurt van R'dam maar ben momenteel erg druk, maar ik zou je misschien wel kunnen helpen.


Het zou tof zijn als dat kon. Het hoeft wat mij betreft niet lang te duren. Het enige wat ik wil weten is of de pcb's het doen zo dat ik met een gerust hart mijn garantie periode kan laten aflopen en dan (on)geduldig kan wachten tot mijn supergun afgebouwd is naar mij verstuurd wordt. :roll:

Maar als het niet past dan past het niet maar in ieder geval bedankt,

vincent

ps. mij garantie periode verstrijkt op 10 februari.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Jan 28, 2007 19:08

Van wie heb je de Esp 2 gekocht, en was het een full kit?
eretsua

Post by eretsua » Sun Jan 28, 2007 19:39

Ken wrote:Van wie heb je de Esp 2 gekocht, en was het een full kit?


ik heb een gloednieuwe ESP 2 kit van Yumi van fujita communications gekocht.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Jan 29, 2007 13:52

I see, die kits van Fujita zijn gewoon nieuw volgens mij, maar het is toch prettig het even te testen inderdaad. Pm even je msn adres, misschien dat ik dan van de week wel even de zooi kan testen met je.
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Thu Feb 01, 2007 10:40

Effe wat verder, maar je kan ook naar Almere komen :lol:
Ik wil die games wel effe zien, hehe.
Hoe is je ervaring met Fujita? Hoeveel zijn de verzendkosten? Hoe is het gegaan allemaal? Heb je ze tegelijk ontvangen en zijn daardoor de verzendkosten minder geworden?
Post Reply