Je moet niet alles voor jezelf houden Chris, dan word je nooit rijk
Da Dude wrote:Die Fish Tales en Road show heb ik veel gedaan op een franse camping vroeger.
Cageman wrote:Da Dude wrote:Die Fish Tales en Road show heb ik veel gedaan op een franse camping vroeger.
+1
Cageman wrote:Zoo.. Je moet ebay maar eens checken. Machine is uit de 50-er jaren. In minty condition loopt dat op naar 4000-5000 dollar. Ze staan er ook op voor 1500.
Jinxz wrote:Marcosan30 wrote:Ik vind die coca cola automaat echt supervet!
Zou je me de prijs eens willen pm'en? Zijn er sleutels bij? Werkt hij nog?
Op welke muntsoort werkt hij?
Voor de verandering ben ik serieus
De Vendo heeft een beetje een cluster-fuck aan redenen om 'm (nog) niet weg te doen.
- De prijzen die je vindt op het internet is met name uit de VS, waar hij in deze staat inderdaad tussen de 3500-8000 USD staat. Hij staat niet in de VS en is dus nog wat zeldzamer om hier te vinden.
- Volgens een collectors is het een van de meest zeldzame vendo's
- Het is de grootste Coke Vendo (110 staat voor het aantal flessen)
- Hij is origineel US want d'r zit zelfs nog de US stekker aan en op het plaatje staat 110v
Ik heb de sleutel besteld in de VS en zodra hij open kan zal ik 'm van binnenuit ook nakijken en zonodig professioneel laten fixen (koeling).
Zoals het er nu uit ziet biedt ik 'm voorlopig nog niet aan en wanneer ik dat doe zal ik het iig 'markt conform' doen.
Space tactics
en een afschuwelijk cocktail gedrocht
Ratson wrote:Hoeveel kost die cocktail? Heb bijzettafel nodig in arcadestijl.
Geen grapje, poetsen doe ik zelf wel.
Jinxz wrote:Ratson wrote:Hoeveel kost die cocktail? Heb bijzettafel nodig in arcadestijl.
Ik kijk volgende week ff wat de staat is van alles en hang er dan een prijskaartje aan. Niet letterlijk want dan is het kaartje misschien meer waard dan de cocktail
Jinxz wrote:Ratson wrote:Hoeveel kost die cocktail? Heb bijzettafel nodig in arcadestijl.
sombetzki wrote:FANTASY ZONE!!!!!!!
Waaaaaaahhh.. wist niet dat die op megatech was
mocht je die slechte game kwijt willen, dan wil ik hem wel van je overnemen hoor.
zit jij niet met die rommel opgescheept![]()
EDIT:
zelfde geld btw voor forgotten worlds, maar die boeit me niks
sombetzki wrote:Moet je echt een liefhebber voor vinden