Ik weet wel iemand die intresse heeft

Jinxz wrote:rklok wrote:De franse Arcademarkt is jarenlang gedomineerd door 1 of 2 bedrijven. Prijsafspraken tussen de bedrijven heeft er lang voor gezorgd dat deze gasten bakken met geld hebben verdiend.
Niet om lullig te doen en misschien nieteens aan jou gericht maar dat argument trek ik niet meer. Als ik kijk naar de exorbitante prijzen die Zpeakadingle vraagt voor cabs die de andere "1 of 2 bedrijven" niet aanbieden dan doet hij precies hetzelfde. Vervolgens de producten van de andere "1 of 2 bedrijven" aanbieden voor minder en schreeuwen dat de concurrenten te duur zijn!
Ik las met afschuw z'n topic hier op Nozomi waarin hij ook mij een hak zette door te schreeuwen dat ik iets te duur aanbood... Ik heb m'n klant netjes het verschil teruggegeven en als service de cab vrijwel gratis laten bezorgen. Moet ik nu de prijzen gaan noemen die een Mario Kart GP2, Metal Gear of wat-dan-ook zou mogen kosten en verwachten dat de klant z'n verschil terug krijgt???
Als men meerwaarde in het product stopt door ze te refurbishen, transport voor ze regelt, huur en personeel betaald voor een showroom, aftersales regelt, service biedt door vragen te beantwoorden i.p.v. door te sturen naar fora, helpt bemiddelen bij transportschade, upgrades uitvoert, upgrades ontwikkelt dan mag er best eens een centje extra voor gevraagd worden.
End of rant, my 2 cent.
Da Dude wrote:verkoop je toch je Ps4![]()
Ik weet wel iemand die intresse heeft
Marcosan30 wrote:Pffffff, is hier nu genoeg over gezegd![]()
Laat iedereen uitgaan van zijn eigen kracht en niet anderen devalueren of in diskrediet brengen
Ik zie liever weer on topic mooie arcadespullen
Marcosan30 wrote:Pffffff, is hier nu genoeg over gezegd![]()
Laat iedereen uitgaan van zijn eigen kracht en niet anderen devalueren of in diskrediet brengen
Ik zie liever weer on topic mooie arcadespullen
zpeakabonk wrote:bij deze een mooie cab
DLX wrote:Ik vind dat ding echt fucking lelijk
Jinxz wrote:DLX wrote:Ik vind dat ding echt fucking lelijk
Nou nou wat negatief. Ik vind de cab echt schitterend en denk dat er een grote markt voor is. Zou er zo een container mee willen vullen. Maar... wil je niet op ideeen brengen.
Vrede op aarde.
Jinxz wrote:DLX wrote:Ik vind dat ding echt fucking lelijk
Nou nou wat negatief. Ik vind de cab echt schitterend en denk dat er een grote markt voor is. Zou er zo een container mee willen vullen. Maar... wil je niet op ideeen brengen.
Vrede op aarde.
Da Dude wrote:Dexx, Deze cab heb jij toch een tijdje gehad.
P-Nut wrote:Heb je e-musment aan de werk gekregen? ik heb geprobeerd deze geemuleerd te spelen zonder suc6 ;(