RKLOK Work in Progress
Re: RKLOK Work in Progress
Afterburner Climax Commander cab.. yep.. staat nog altijd op mijn verlanglijst. Ik moet het nu met een schamele STD versie doen 

Sexually transmitted disease versie? Jakkie 

Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
moet.. hebben... Nnnnngggg.... 

- Marcosan30
- Active Level:
Oh nee hè, wil iemand Arjan even een schone broek doen? Er zit een dikke natte plek in 

Ik hoorde dat zijn vrouw hem heeft moeten vastbinden, omdat hij anders al halverwege was.
Maarre Ronnie, vervelende baan zeg. Cabs testen, oppoetsen, nog is spelen. etc.
Alleen Masseuse bij victoria secret lijkt mij erger pfffff
Maarre Ronnie, vervelende baan zeg. Cabs testen, oppoetsen, nog is spelen. etc.
Alleen Masseuse bij victoria secret lijkt mij erger pfffff
Ronnie, zou je misschien kunnen uitleggen wat de relatie is tussen rklok en zpeakabonk? Ik volg het niet meer. Ik heb laatst al eens om enige opheldering gevraagd, maar heb nooit een eenduidig antwoord gekregen. Dat er handelaren op het forum zitten prima, maar hoop dat je het met me eens bent dat het dan wel duidelijk moet zijn wie wat precies doet.
rklok wrote:en dan deze testen......
Ken wrote:Ronnie, zou je misschien kunnen uitleggen wat de relatie is tussen rklok en zpeakabonk? Ik volg het niet meer. Ik heb laatst al eens om enige opheldering gevraagd, maar heb nooit een eenduidig antwoord gekregen. Dat er handelaren op het forum zitten prima, maar hoop dat je het met me eens bent dat het dan wel duidelijk moet zijn wie wat precies doet.
Jazeker : we hebben een container gedeeld, Michael is een pinball verkoper in Frankrijk met veel connecties in Frankrijk.
De franse Arcademarkt is jarenlang gedomineerd door 1 of 2 bedrijven. Prijsafspraken tussen de bedrijven heeft er lang voor gezorgd dat deze gasten bakken met geld hebben verdiend. Ik krijg ook erg veel fransen over de vloer die er van van balen dat zo is.
Om daar een beetje meer voet aan de grond te krijgen schiet mijn Mavo-frans tekort.
Vandaar deze samenwerking.
Slim, omlaag die prijzen daar.
Ik heb vaak met Fransen het gehad over de prijzen daar. Die verwezen me door naar een arcade site waar de prijzen zo'n 500 euro hoger lagen dan bij Ronnie.
Verkoop van cabs wordt iedere verkoper beter van, maar die fransen slaan echt door daar.
Ik heb vaak met Fransen het gehad over de prijzen daar. Die verwezen me door naar een arcade site waar de prijzen zo'n 500 euro hoger lagen dan bij Ronnie.
Verkoop van cabs wordt iedere verkoper beter van, maar die fransen slaan echt door daar.
rklok wrote:De franse Arcademarkt is jarenlang gedomineerd door 1 of 2 bedrijven. Prijsafspraken tussen de bedrijven heeft er lang voor gezorgd dat deze gasten bakken met geld hebben verdiend.
Niet om lullig te doen en misschien nieteens aan jou gericht maar dat argument trek ik niet meer. Als ik kijk naar de exorbitante prijzen die Zpeakadingle vraagt voor cabs die de andere "1 of 2 bedrijven" niet aanbieden dan doet hij precies hetzelfde. Vervolgens de producten van de andere "1 of 2 bedrijven" aanbieden voor minder en schreeuwen dat de concurrenten te duur zijn!
Ik las met afschuw z'n topic hier op Nozomi waarin hij ook mij een hak zette door te schreeuwen dat ik iets te duur aanbood... Ik heb m'n klant netjes het verschil teruggegeven en als service de cab vrijwel gratis laten bezorgen. Moet ik nu de prijzen gaan noemen die een Mario Kart GP2, Metal Gear of wat-dan-ook zou mogen kosten en verwachten dat de klant z'n verschil terug krijgt???
Als men meerwaarde in het product stopt door ze te refurbishen, transport voor ze regelt, huur en personeel betaald voor een showroom, aftersales regelt, service biedt door vragen te beantwoorden i.p.v. door te sturen naar fora, helpt bemiddelen bij transportschade, upgrades uitvoert, upgrades ontwikkelt dan mag er best eens een centje extra voor gevraagd worden.
End of rant, my 2 cent.
Da Dude wrote:Slim, omlaag die prijzen daar.
Er is wel wat te zeggen voor de laatste prijzen van Arcade AM en NEO Legend. Ze claimen alles te verkopen met nieuwe buttons en sticks en capkits. Dat mag best wat meer kosten. Alleen was het verschil wel erg groot tot voor korte tijd. Zij komen nu ook met New Net City voor 1100 euro geloof ik.
Jinxz wrote:rklok wrote:De franse Arcademarkt is jarenlang gedomineerd door 1 of 2 bedrijven. Prijsafspraken tussen de bedrijven heeft er lang voor gezorgd dat deze gasten bakken met geld hebben verdiend.
Niet om lullig te doen en misschien nieteens aan jou gericht maar dat argument trek ik niet meer. Als ik kijk naar de exorbitante prijzen die Zpeakadingle vraagt voor cabs die de andere "1 of 2 bedrijven" niet aanbieden dan doet hij precies hetzelfde. Vervolgens de producten van de andere "1 of 2 bedrijven" aanbieden voor minder en schreeuwen dat de concurrenten te duur zijn!
Ik las met afschuw z'n topic hier op Nozomi waarin hij ook mij een hak zette door te schreeuwen dat ik iets te duur aanbood... Ik heb m'n klant netjes het verschil teruggegeven en als service de cab vrijwel gratis laten bezorgen. Moet ik nu de prijzen gaan noemen die een Mario Kart GP2, Metal Gear of wat-dan-ook zou mogen kosten en verwachten dat de klant z'n verschil terug krijgt???
Als men meerwaarde in het product stopt door ze te refurbishen, transport voor ze regelt, huur en personeel betaald voor een showroom, aftersales regelt, service biedt door vragen te beantwoorden i.p.v. door te sturen naar fora, helpt bemiddelen bij transportschade, upgrades uitvoert, upgrades ontwikkelt dan mag er best eens een centje extra voor gevraagd worden.
End of rant, my 2 cent.
Het is ook geen argument, maar een middel voor mij om meer te verkopen in Frankrijk, waar Japanse Arcade toch het grootst is in Europa.
Met het laatste deel ben ik het zeker eens, alleen was het verschil tot voor kort wel erg groot en zeker geen centje!.
Het eerste gedeelte is jouw beef met Michael, dus hier niet helemaal op zijn plaats imo
rklok wrote:Het eerste gedeelte is jouw beef met Michael, dus hier niet helemaal op zijn plaats imo
Ik verlaag me niet door zijn topic te bumpen. Hij deelt een container met jou dus bump ik gratis jouw topic

No flames intended naar jou.
Zij komen nu ook met New Net City voor 1100 euro geloof ik.
Tot 2 a 3 jaar terug ging een NAC daar voor 1200,-. Dan zijn ze zeker iets tot inkeer gekomen.
Ze zullen ook wel merken dat hun klanten voor het verschil liever op en neer rijden naar NL.
Guys, zo te zien ligt de markt voor het grijpen voor de Ollanders met reasonable priced cabs. Beter met elkaar dan tegen elkaar doen toch, beetje verdeel en heers spelen en doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Ik wil nog steeds een Capcom Mini Cute... Geel, Blauw, Groen, Paars, Goud maakt niet uit, maar niet voor een godsvermogen 

- sombetzki
- Active Level:
DLX wrote:Ik wil nog steeds een Capcom Mini Cute... Geel, Blauw, Groen, Paars, Goud maakt niet uit, maar niet voor een godsvermogen
+1
Vreselijk mooie kastjes zijn het. Maar ook vreselijk aan de prijs
Ik ook, zelfs zonder scherm bedrading of inhoud.
alleen de kast, de rest regel ik zelf wel.
alleen de kast, de rest regel ik zelf wel.
- Marcosan30
- Active Level:
Er komen er een stuk of 10 binnen over een maand of 2, ze kosten 1750 euro...
1750 euro vind ik een godsvermogen 

- Marcosan30
- Active Level:
Lieve ronnie ponnie, als we met meerdere mensen kopen, kan er dan wat van de prijs af?
Een soort quantumkorting
Je mag me het antwoord wel pm'en
Een soort quantumkorting

Marcosan30 wrote:Lieve ronnie ponnie, als we met meerdere mensen kopen, kan er dan wat van de prijs af?
Een soort quantumkorting![]()

Cutes zijn redelijk schaars geworden in Japan. Af en toe op Yahoo komen ze voorbij en ze worden mij nooit aangeboden door leveranciers. Deze partij is de eerste en ik denk ook laatste die aangeboden werd en ging gewoon naar de hoogste bieder, daar is de prijs ook op gebaseerd Er zijn er al 8 gereserveerd door mensen die al een aantal maanden op een "19 inch" lijstje staan
- sombetzki
- Active Level:
Zo nodig hoef k nou ook weer geen Cute.
Ik heb mijn Ambo waar k nog (bijna) dagelijks van geniet
k zou dr nog wel een xtje een Naomi bij willen, puur voor Xbox 360 en Dreamcast gebruik
Ik heb mijn Ambo waar k nog (bijna) dagelijks van geniet

k zou dr nog wel een xtje een Naomi bij willen, puur voor Xbox 360 en Dreamcast gebruik

- Marcosan30
- Active Level:
Bedankt voor de informatie Ron,
Hier moet ik wel even over na denken, voor het zelfde geld heb ik ook (bijna) een vewlix.
Ik kom er even op terug
Shit soms zou ik willen dat ik wat minder arcadeverslaafd was
Hier moet ik wel even over na denken, voor het zelfde geld heb ik ook (bijna) een vewlix.
Ik kom er even op terug

Shit soms zou ik willen dat ik wat minder arcadeverslaafd was