dexx wrote:mij zal je niet mislopen, ben er alle dagen.. zal vooral bij mijn units rondhangen
En welke zijn dat?[/quote]
de japanese cabs..

dexx wrote:mij zal je niet mislopen, ben er alle dagen.. zal vooral bij mijn units rondhangen
dexx wrote:de japanese cabs..vooral de muziek games die knetterhard gezet heb.
cthulhu wrote:dexx wrote:de japanese cabs..vooral de muziek games die knetterhard gezet heb.
Des te luider des te beter!
waiwainl wrote:'Aan de deur?' Doet je internet het niet?
lorre001 wrote:Geen idee hasan maar toen ik bij eddy de naomi universal ging halen had ie het ook al jouw burgers.
Met zoveel lof kan t alleen maar tegenvallen :p
Psykick wrote:...wilde jullie alvast bij deze enorm veel succes wensen met deze editie van het RGE. Ik weet dat het enorm veel tijd, moeite en commitment vergt om zoiets in goede banen te lijden, petje af en mijn oprechte respect voor degene die het realiseren.
Da Dude wrote:waiwainl wrote:'Aan de deur?' Doet je internet het niet?
Ik heb geen printer thuis meer. Al jaren niet meer. Kan goedkoop printen op mijn werk.
Legaal dan. Als ik voor 15 euro geprint heb gaat dat automatisch van mijn loon af.
Gebeurd om de paar jaar
ckong wrote:Vanvond in editie NL een onderwerp over videogames
ckong wrote:@marcosan, nozomi was wel degelijk aanwezig. Wat dacht je van Jinxz, Dexx, Anunaki, gyruss en ondergetekende. Of begrijp ik je niet goed?
Gyruss wrote:Mooi item in het Jeugdjournaal: http://jeugdjournaal.nl/uitzending/avond/2014-09-13