Het mooie van de voorgaande retro game experience vond ik nu net de brug die geslagen werd tussen arcadebeleving in de jaren 80-90 en wat arcadebeleving heden ten dage kan zijn. Ik wens je overigens veel succes dit jaar

cthulhu wrote:.... ...
Edit: Heb net m'n auto opgemeten en een New Astro moet nèt passen, maar dan wel op z'n zijkant liggend...ik weet niet of dat goed is voor een cab, of dat de rugleuningen van de achterbank het gewicht aankunnen en ik weet niet of ik dat ding in m'n eentje de auto in krijg. Moet er nog even heel hard over nadenken....
Marcosan30 wrote:Hoi ckong,
Het mooie van de voorgaande retro game experience vond ik nu net de brug die geslagen werd tussen arcadebeleving in de jaren 80-90 en wat arcadebeleving heden ten dage kan zijn. Ik wens je overigens veel succes dit jaar
ckong wrote:Denk er nog maar eens goed over na, maar laat gyruss het zo snel mogelijk weten. En welke game pcb zou je zoal mee kunnen nemen? Een bekende fighter zou leuk zijn. Overigens, als je een cab meeneemt kom je op de VIP lijst te staan, wat dus automatisch toegang tot de VIP party betekent. :D :D
Marcosan30 wrote: ......En om dit op te lossen door mensen zelf te vragen om hun candy cab te doneren vind ik niet bepaald charmant.
Anunaki wrote:nice, toch weer een MK2
retrocab wrote:vraagje
is er iemand uit brabant die richting Hilversum gaat??? en een kast meebrengt??
ik zit er aan te denken om mijn scramble beschikbaar te stellen.