Da Dude wrote:Joh, daarom zei ik het niet, was meer dat ik toen ook al erg onder de indruk was van jou kunnen.
Oh, maar dat weet ik wel hoor

Ik wilde gewoon bij nader inzien mijn topic niet met gitaarfoto's 'vervuilen'
Dus....dit zijn leukere foto's om te delen, ik heb de voorkant van het control panel gemaakt. Ik ben een tijd bezig geweest met het uitdenken/tekenen wat nou leuk zou zijn. Ik heb het figuurtje van de sideart gebruikt maar zelf daarna de "Recognizer" (zo heet dat ding) en het doolhof getekend. Om een beetje de indruk te geven dat de recognizer groot is, heb ik hem bewust laten uitsteken, alsof hij zweeft/boven de horizon uit komt.

Ik krijg het niet zo scherp op de foto met mijn mobieltje, maar de lijnen zijn erg fraai als je de verlichting er op zet. Ik moet de randen van het plexi nog polijsten, dan laten ze veel meer licht door.

Het buigen van het plexiglas ging best lastig en ik heb ergens een keertje de boel iets te lang verwarmd waardoor er in 1 hoekje luchtbelletjes ontstonden. Ik heb besloten dat ik er wel mee kan leven, achter het plexiglas komt zwart karton en daarachter hout ter versteviging.