Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
-
Ratson
- Active Level:

Psykick wrote:Jeetje guys, wat een negativiteit! We zitten altijd maar te zeuren dat het verdwenen is en bla bla bla en wanneer er een nieuw initiatief komt, waar we nog helemaal niets van weten, qua constructie, steken jullie zo minachtend van wal.
Wordt er een keer wat geprobeerd, sabelen we het neer. Dit is nu eenmaal amusement anno 2014. Je kan wel merken dat we een stel ouwe lullen zijn met een hobby haha. Let's just see!
Nederlanders moeten wat te klagen hebben en aangezien het 10graden is kunnen we niet zeiken over het weer

We kunnen natuurlijk ook een X met zijn allen gaan en als geekcritics commentaar leveren op alles wat wij beter zouden doen.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
-
Jinxz
- Active Level:

-
Ondanks alles vindt ik het initiatief goed. D'r kunnen niet genoeg van dit soort initiatieven worden gestart!
Het heeft alleen wat obstakels te overwinnen en kan het, naar mijn idee, niet redden als er niet degelijke input komt buiten B&W en andere overheids geldsmijters.
Frisse jonge social media marketing, grass roots marketing in communities en veel evenementen organiseren.
Beeld en geluid loopt ook als een treintje en is volgens mij een goed voorbeeld op deze schaal.
-
ZeMMiK
- Active Level:

Indeed, voor een paar jaar profiteren en geld pakken mensen, genoeg mensen hier op het forum die in de tech dienst zouden kunnen voor 80euri per uur...