Naomi setup noob-vraagjes
Re: Naomi setup noob-vraagjes
Cheers Has, will do. Heb idd nog een andere bios liggen. Aandrukken leek wel gelukt, kreeg m amper los (had een NES reactie toen .... ff blazen in de cart-slots)
Team 15 kHz
ff wat tests gedaan.
Alle rom/ram checks kwamen terug met 'good'.
Bios verwisseld. Hard aangedrukt, zelfde probleem.
Netwerkje aan de gang, wat andere games erop gezet en zelfde probleem.
Het is altijd de graphic vd 'hoofdrolspeler', bij Ikaruga het ruimteschip, bij vt de tennisers, enz.
Menus vd games maar ook van het systeem zelf zijn strak.
Maar eens een ander mobo proberen denk ik ..... er branden op het mobo 2 ledjes (kan ze zien door het rastertje onder het woord Naomi) een rode en een groene... horen dat -misschien- 2 groene te zijn?
Alle rom/ram checks kwamen terug met 'good'.
Bios verwisseld. Hard aangedrukt, zelfde probleem.
Netwerkje aan de gang, wat andere games erop gezet en zelfde probleem.
Het is altijd de graphic vd 'hoofdrolspeler', bij Ikaruga het ruimteschip, bij vt de tennisers, enz.
Menus vd games maar ook van het systeem zelf zijn strak.
Maar eens een ander mobo proberen denk ik ..... er branden op het mobo 2 ledjes (kan ze zien door het rastertje onder het woord Naomi) een rode en een groene... horen dat -misschien- 2 groene te zijn?
Last edited by ElPancho on Tue Nov 06, 2012 15:35, edited 1 time in total.
Team 15 kHz
Toch Mobo kapot, dus. Gelukkig ben je er wel snel achter 

Zat me niet lekker, krijg ik altijd veel meer haast van 
Ipv van wachten op die usb nic heb ik nu een netwerkkabel van 20 meter over 2 trappen lopen maar dan heb je ook wat

Ipv van wachten op die usb nic heb ik nu een netwerkkabel van 20 meter over 2 trappen lopen maar dan heb je ook wat

Team 15 kHz
usb nic? leg uit.
een usb nic is toch niet draaloos?

Klopt, die is niet draadloos. Maar wel nog om de pc op zolder te verbinden (heeft geen nic)
Gisteren dus wat haast wegens testen. Geen netwerk-pc op zolder = lange kabel uit router trekken.
Gisteren dus wat haast wegens testen. Geen netwerk-pc op zolder = lange kabel uit router trekken.
Team 15 kHz
Aha, maar dan is het wel een oud beestje. Hij kan wel het internetprotocol aan?

Laten we hopen dat ie wel Windows 95 OSR2.1 4.00.950B heeft draaien, anders heeft ie namelijk geen usb support 

DLX wrote:Laten we hopen dat ie wel Windows 95 OSR2.1 4.00.950B heeft draaien, anders heeft ie namelijk geen usb support