S913 wrote:Toch vind ik hem wel geinig ... Is precies iets wat mijn zoontje van 7 ook zou proberen, om mijn E3 na te bouwen Je kan niet vroeg genoeg beginnen
Je moet het filmpje ook bekijken met een knipoog. In een later filmpje spuit hij hem ook nog zwart en ik geloof dat ie ook nog een echte cab krijgt.
Niet mooi maar ik vind em ook weer niet heel lelijk... Goede staat dat wel....
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Zet dan gewoon een custom joystick op je bureau. Hij heeft hyperspin voor elkaar dat moet ik m geven. maar als je er dan toch voor gaat zou ik andere buttons en sticks en een groter scherm pakken.
Ben bij deze gast thuis geweest. Goeie kerel, maar Hyperpsin is niet helemaal af, lijkt allemaal goed, maar cker niet in orde. Veel dingen werken wel, maar resolutie niet goed en uberhaupt geen filters voor scanlines e.d. Natuurlijk zijn zijn creaties sowieso voor de Gallery of shit, maar dat is een kwestie van smaak
Waarom gaan ze altijd de fout in bij de controlpanels?! De Player 2 stick zit in de 1 player buttons.... zo moeilijk is dat toch niet om zelf te bedenken....
Hij heeft vaker aparte mame cabs te koop. kijk maar is bij al zijn videos. Hij had toen een bartop met een laptop er in. En die was wel slim gemaakt. maar mij te duur. een orginele cab kost niet zoveel meer.
Zou ook hebben gekozen voor een bredere base. Een scherm dat even groot is als de CP staat qua design mooier, en zeker een andere lay-out wat betreft buttons en stick.. dat kan nooit lekker spelen met 2 players.
Apart dat hij aangeeft Hyperspin niet bij te voegen, maar geen problemen lijkt te maken van alle roms die hij erbij levert.
Lijkt me trouwens wel cool om zo je eigen kast te bouwen en met Hyperspin bezig te zijn. Dat tweede staat nog eens op het programma.