Sommige prijzen zijn wel ok hoor maar dacht ergens gelezen te hebben dat dit gebaseerd zou zijn op prijs / kwaliteit verhouding. Daarom.
edit: Maar zie ook tussen de voorwaarden staan als de cab in zeer slecht staat is je je terug kunt trekken.
ruderudie wrote:Weer een superactie, en niemand hier moet vergeten hoe bijzonder het is dat dit daadwerkelijk gebeurd. Shit een paar jaar geleden kon je hier alleen maar van dromen en zat iedereen nog op zijn woody te hengsten!
Ik ben helaas bij het opgeven van mijn voorkeur uitgegaan van een lagere prijs voor de neo, vooral ook daarom voor de cab gekozen. Gezien zijn leeftijd ed verwachtte ik dat deze cab onder de prijs van een astro zou liggen, maar helaas. Ik ga mijn best doen Ronnie, we zien je in januari weer om de cabs in levende lijve te zien.
by grantspain » 21 Nov 2009, 10:59
this must have been some serious hard work getting all these cabs together,congrats-i tried to do something similar but my agent in japan is ****
rklok wrote:Ik zie wel een duidelijk verschil in UK , duitsland en Frankrijk met het enthousiasme voor de wat zeldzamere cabinets als deze , dan de reacties in Nederland
Jullie kunnen ervanuit gaan dat de prijzen absoluut voor een een deel liefhebbersprijzen zijn , maar ook om volgende akties/events te blijven kunnen doen.