Inkooppactie Arcade Cabs UPDATE

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Tue May 12, 2009 20:36

Baki wrote:Doorsparen voor een auto. Dat geeft je zoveel vrijheid man! Die 2de cab komt er heus nog wel. Kun je em ophalen in je eigen waggie ;)

I beg to differ!

heheheh.... :)
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue May 12, 2009 20:54

Ja ze schoppen elke keer tegen je zere been he Rob hehehe...;)
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:

Post by mustbeDreaming » Tue May 12, 2009 22:49

Monitor er uit, krukje kopen, stuurtje er in en je hebt cab+auto in 1!

Niet vergeten 45km achterop te plakken.
ckong

Post by ckong » Sat May 16, 2009 16:34

UPDATE

Het gaat goed met de verkoopactie, ik heb alleen nog een AWSD, een NAC en een Blast City over. Anyone?

Wat betreft de arcade stools (voor foto's: zie sales topic): de prijzen zijn over een paar dagen bekend, en ik heb doorgekregen dat er tot nu toe 'maar' 12 rode stools beschikbaar zijn in Japan. Als de prijs goed is koop ik ze allemaal op. Ik hou er zelf een paar en de rest zal ik dan doorverkopen. Het viel me trouwens op dat niemand interesse heeft in de 2-player stools, terwijl ik die juist zo cool vindt!

Als het goed is zijn de cabs over een goede twee maanden in Nederland (na insert coin). Ik zal tegen die tijd meer informatie geven over afhaaladres en datum. Ik wil de cabs eerst nog even testen voordat ik ze meegeef. Niet dat ik rare dingen verwacht, ze worden immers ook al voor en tijdens het insert coin event getest en bespeeld.

Dus nog even geduld jongens. Dat geldt ook voor mij, maar het vooruitzicht op een gameroom vol met candy cabs is niet onaardig. Op die gedachte kan ik nog wel even teren. :lol:
Redneck

Post by Redneck » Sat May 16, 2009 16:56

Ik wil ook wel een doubleseater als er geen singles meer zijn, ben wat kilo's aangekomen...
goatboy

Post by goatboy » Sun May 17, 2009 10:13

Doubleseaters zijn dat de blauw / grijze Sega bankjes toevallig? Deze heb ik nog liever dan 2 krukjes.
ckong

Post by ckong » Tue May 19, 2009 21:57

En toen waren er nog 2: een Sega New Astro City en een Sega Blast City.
ckong

Post by ckong » Tue May 26, 2009 13:55

En toen waren er weer 3: een mogleijke koper van de AWSD laat niet van zich horen, dus is die weer beschikbaar.

Ofwel: wie heeft er trek in een New Astro City, een Blast City en/of een Atomiswave SD. Voor deze cabs gelden speciale PM - kortingsacties. :D
ckong

Post by ckong » Sat Jun 06, 2009 13:19

UPDATE: sales topic aangepast omdat de resterende Atomiswave nu ook is verkocht. Blijft over de New Astro City (gaat mogelijk morgen weg) en de Blast City.

Edit: Koper Mr. X voor een Egret 3 is teruggetrokken. De daardoor vrijgekomen E3 is nu door Drifter gekocht (zit al lang te azen op een E3, maar moest wachten op het wel of niet doorgaan van de verkoop aan Mr. X)

Er is dus weer een Atomiswave beschikbaar (ex-Drifter), en een NAC en een Blast City.
ckong

Post by ckong » Sun Jun 07, 2009 16:10

En weer is er een cab verkocht, de New Astro City.

Heb zojuist besloten de overgebleven Atomiswave en Blast City zelf te houden. Dit betekent dat alle beschikbare cabs verkocht zijn.

Ik wil iedereen bedanken die aan deze actie meedoet. Dankzij jullie is Nederland straks weer een rits candy cabs rijker.

Overigens heeft niet iedereen een stepdown converter meebesteld. Voor degenen die er alsnog 1 willen kopen: er zijn er nog 2 beschikbaar. Tenzij je zo handig bent als Psykick vermoed ik toch dat het handig is om er eentje te kopen.

Degenen die wel een converter bemachtigd hebben zijn: SmokinJokerZz, xxstillaxx, drifter, redneck en phillip (geen forum lid). Zelf heb ik er 4 nodig. Blijft over 2.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Jun 07, 2009 21:05

Doe mij ook maar een extra stepdown Erik, thanks voor de reminder. Dingen kun je niet genoeg van hebben.
ckong

Post by ckong » Mon Jun 08, 2009 07:12

Ken wrote:Doe mij ook maar een extra stepdown Erik, thanks voor de reminder. Dingen kun je niet genoeg van hebben.

Okidoki, nu dus nog 1 beschikbaar.
Drifter
Active Level:
Active Level:

Post by Drifter » Mon Jun 08, 2009 08:10

Mischien een rare vraag, maar is het handig om er 1 reserve te hebben? Of zijn deze dingen makkelijk verkrijgbaar?
goatboy

Post by goatboy » Mon Jun 08, 2009 08:13

In bijna iedere electronica shop kun je deze voor rond de E 30,- kopen.
ckong

Post by ckong » Mon Jun 08, 2009 14:07

Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Mon Jun 08, 2009 20:32

Ik koop mijn stepdowns hier in Breda inderdaad ook gewoon bij een electroshop. Paar tientjes, verkrijgbaar tot ongeveer 500 watt. Heb er nu een paar van 300 watt, en eentje van 500 watt (voor een JP PS3. Die lust graag stroom :-))
Drifter
Active Level:
Active Level:

Post by Drifter » Mon Jun 08, 2009 20:44

pooyan wrote:De cabs zijn onderweg: http://www.arcadeotaku.com/forum/viewto ... =30&t=4698

Oh... joy!! Dat worden nachten lang wakker liggen... ooooh.....
Ahoud
Active Level:
Active Level:

Post by Ahoud » Sun Jun 14, 2009 09:53

pooyan wrote:Heb zojuist besloten de overgebleven Atomiswave en Blast City zelf te houden. Dit betekent dat alle beschikbare cabs verkocht zijn.

Balen! Had heel erg graag een Atomiswave willen hebben. Dit zou mijn eerste cab worden. Heb me de afgelopen weken een beetje ingelezen, en was er wel uit dat er een candy-cab moest komen.
Helaas nu te laat :cry:...

Anyway, wellicht komt er binnenkort nog wel een keer een inkoopactie :?:
goatboy

Post by goatboy » Sun Jun 14, 2009 10:23

http://www.kapaza.be/Diversen/Automaten ... Jamma.html

Misschien kun je nog een deal maken ook. Tis alleen in Luxemburg geloof ik. :P
almighty

Post by almighty » Sun Jun 14, 2009 10:38

Ahoud wrote:
pooyan wrote:Heb zojuist besloten de overgebleven Atomiswave en Blast City zelf te houden. Dit betekent dat alle beschikbare cabs verkocht zijn.

Balen! Had heel erg graag een Atomiswave willen hebben. Dit zou mijn eerste cab worden. Heb me de afgelopen weken een beetje ingelezen, en was er wel uit dat er een candy-cab moest komen.
Helaas nu te laat :cry:...

Anyway, wellicht komt er binnenkort nog wel een keer een inkoopactie :?:

Neem anders even contact op met http://www.rklok.nl/ hij krijgt binnenkort genoeg nieuwe cabs binnen.
ckong

Post by ckong » Sun Jun 14, 2009 12:50

Ahoud,

je hebt een PM. Maar stel je hier http://forum.nozomi.nl/viewforum.php?f=5 even voor. Altijd leuk om het game verleden van nieuwe leden te weten. :)
Ahoud
Active Level:
Active Level:

Post by Ahoud » Sun Jun 14, 2009 23:31

Bedankt voor alle enthousiaste reacties en PM's.
Weet zeker dat met jullie hulp die cab er uiteindelijk gaat komen :D
ckong

Post by ckong » Sat Jun 20, 2009 14:26

Ahoud wrote:Bedankt voor alle enthousiaste reacties en PM's.
Weet zeker dat met jullie hulp die cab er uiteindelijk gaat komen :D

Inderdaad, sneller dan je denkt. Nogmaals bedankt voor je bestelling, ik heb deze aan de starttopic toegevoegd.

Overigens heb ik nog 1 stepdownconverter beschikbaar.
ckong

Post by ckong » Thu Jun 25, 2009 08:26

UPDATE

Alle stepdownconverters zijn uitverkocht. Ik ben nu dus helemaal los :D

De cabs worden begin week 31 bij mij afgeleverd. Dit betekent dat de eerste cabs in het weekend van 1 augustus opgehaald kunnen worden, en het restant het weekend er op. Ik zal alle kopers over een paar weken benaderen om de planning daarvoor op te stellen.
ckong

Post by ckong » Tue Jul 21, 2009 16:59

Enkele foto's van 'onze' cabs (ze staan niet allemaal op de foto):

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Post Reply