NGC Event II: Out of Space!
Re: NGC Event II: Out of Space! Edit:Spelregels!
Geslaagd evenement. Bekenden gezien en nieuwe leren kennen. Darius Burst EX was interessant.
Helaas niet goed gescoord, maar dat viel te verwachten. Ik kijk uit naar het volgende evenement.
Helaas niet goed gescoord, maar dat viel te verwachten. Ik kijk uit naar het volgende evenement.
Was erg gezellig vandaag, sowieso leuk om eindelijk eens gezichten te kunnen plaatsen bij de nicknames! Wie is overigens de winnaar geworden van het Out of Space event? Moest helaas iets eerder weg, waardoor ik het slot gemist heb 
p.s. het is nu wel echt gekkenhuis geworden daar in het NGC... wat een zieke collectie cabs! mad respect!

p.s. het is nu wel echt gekkenhuis geworden daar in het NGC... wat een zieke collectie cabs! mad respect!
S-E-G-A 

- Trailblazer
- Active Level:
First of all en nogmaals; dank aan de organisatie voor deze uber vette dag. Wat een dedication en wat een arcade hardcore, niet normaal.... 6 gelinkte Daytona's is ziek, een Darius Burst is krankzinnig en aangevuld met al het andere geweld is gewoon pure madness. Zo mooi dat dit kan maar vooral ook mogelijk gemaakt wordt..... Ik kan iig nog lang teren op de hoeveelheid endorfine die bij mij aangemaakt werd toen ik de hal binnenkwam, for sure is that. Ook weer gezellig bijgepraat met een hoop gasten, epic bezoek ad MacD id vip ruimte, kortom T.O.P. dag!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
- Trailblazer
- Active Level:
En de nieuwe voeding zit in de NNC! Werkt en geruisloos, oude was dus echt op! Tx Has!!!!!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Het was een beest van een avond! Dikke bow downs voor het NGC team! Jullie hebben bakken met werk verzet om het tot een mooi geheel te maken.
By the way, veel respect voor de skills van alle shmuppers. Het is bijzonder om te zien hoe iedereen voor de duur van 1 credit veranderd in een autistische schietbaas
Ik zal de gezichten en hangende tongen niet snel vergeten.
Daytona met 6 man... niet normaal wat een vette game! Daar kan menig game-developer nog wat van leren.
Ik zal de foto's zsm uploaden.
Grtz, en pies oud!
By the way, veel respect voor de skills van alle shmuppers. Het is bijzonder om te zien hoe iedereen voor de duur van 1 credit veranderd in een autistische schietbaas

Daytona met 6 man... niet normaal wat een vette game! Daar kan menig game-developer nog wat van leren.
Ik zal de foto's zsm uploaden.
Grtz, en pies oud!
- Trailblazer
- Active Level:
Jinxz wrote:.Het is bijzonder om te zien hoe iedereen voor de duur van 1 credit veranderd in een autistische schietbaasIk zal de gezichten en hangende tongen niet snel vergeten
LOL
Ps. Voor jou ook veel respect kerel, Darius en ID 6 zijn niet uit de lucht komen vallen en ook jij hebt gewoon snoeihard meegewerkt om dit alles waar te maken. Kudos!!
Trailblazer wrote:Ps. Voor jou ook veel respect kerel, Darius en ID 6 zijn niet uit de lucht komen vallen en ook jij hebt gewoon snoeihard meegewerkt om dit alles waar te maken. Kudos!!
+1
zo ben weer bijgekomen van een sublieme NGC dag
Ik heb me erg goed vermaakt, thanks en tot de volgende keer
Ik heb me erg goed vermaakt, thanks en tot de volgende keer
Mooie foto's, bedankt.
Het was een prachtig event, ik heb me uitstekend vermaakt met al die prachtige games, cabs en goed gezelschap.
Dank en complimenten aan de organisatie, hier heeft ongetwijfeld veel tijd en werk ingezeten.
Het was een prachtig event, ik heb me uitstekend vermaakt met al die prachtige games, cabs en goed gezelschap.
Dank en complimenten aan de organisatie, hier heeft ongetwijfeld veel tijd en werk ingezeten.

- Beatmaster-P
- Active Level:
Psykick wrote:Trailblazer wrote:Ps. Voor jou ook veel respect kerel, Darius en ID 6 zijn niet uit de lucht komen vallen en ook jij hebt gewoon snoeihard meegewerkt om dit alles waar te maken. Kudos!!
+1
True that!
OIIIIIIIO
Was inderdaad een super middag! Leuk om iedereen weer gesproken te hebben en wat een indrukwekkende collectie cabs, vooral de 6 player Daytona, Mario Kart en Darius waren echt fantastisch!
Nozomi bedankt voor deze top dag!
Nozomi bedankt voor deze top dag!
- sombetzki
- Active Level:
Supervette dag inderdaad! Heerlijk zitten gamen de hele dag.
Wel jammer dat niet iedereen zo goed is in Mario Kart
Ik heb mijn foto's ff op facebook geknald, net zo makkelijk dacht ik
Hierbij het linkje;
http://fbl.me/shmupevent
Wel jammer dat niet iedereen zo goed is in Mario Kart

Ik heb mijn foto's ff op facebook geknald, net zo makkelijk dacht ik

Hierbij het linkje;
http://fbl.me/shmupevent
Heb ff de foto's resized en online gezet:

Wow jongens, vette shit!! Bedankt voor de foto´s. Echt balen dat ik er niet bij kon zijn, maar de volgende keer ben ik zeker van de partij.
- Marcosan30
- Active Level:
Ik wil bij deze iedereen die heeft meegewerkt ontzettend bedanken en de guys van het Ngc en jinxz in het bijzonder.
Oh my god wat was die daytona 6 wall episch, ik kreeg er echte warme gevoelens van
Vreselijk gelachen met mijn team en om hassan in het bijzonder, als hij ooit vervelend word dan stuur je maar gewoon een grote maïskolf op hem af
will own him everytime en mij erbij trouwens. Alleen Mart is immuun om een of andere reden.
Stiekem zit ik ook te genieten van het feit dat iemand uit 'shmupteam noord' heeft gewonnen
Volgende keer komen we als 'beat-emup team noord' of 'adventure team noord'
Als Pascal dit leest: een vriendelijke herinnering om de kabeltjes op te sturen
na het zien van outrun twee moet ik ook echt los
Nogmaals echt supertof dat jullie dit doen
Oh my god wat was die daytona 6 wall episch, ik kreeg er echte warme gevoelens van

Vreselijk gelachen met mijn team en om hassan in het bijzonder, als hij ooit vervelend word dan stuur je maar gewoon een grote maïskolf op hem af

Stiekem zit ik ook te genieten van het feit dat iemand uit 'shmupteam noord' heeft gewonnen

Volgende keer komen we als 'beat-emup team noord' of 'adventure team noord'

Als Pascal dit leest: een vriendelijke herinnering om de kabeltjes op te sturen

Was zeker een geslaagd dagje...heb het zelfs beter gedaan dan ik had verwacht. Helaas (voor mij) ben ik u geobsedeerd door Mushihime Sama Futari en moet de pcb echt gaan kopen binnenkort...wat een magistraal spel. Hopelijk tot de volgende keer.
Het was leuk om weer wat nieuwe mensen van het forum te ontmoeten, en echt waar die Daytona setup was gruwlijk! Echt ongelooflijk 
Helaas liep men planning wat in de soep, maar het was top!
Complimenten voor het hele team wie deze dag hebben mogelijk gemaakt!

Helaas liep men planning wat in de soep, maar het was top!
Complimenten voor het hele team wie deze dag hebben mogelijk gemaakt!
Ik heb een vriend van mij overgehaald om een keer samen naar het NGC te gaan. (Foto's hielpen veel) Nu hopen dat de volgende datum goed voor ons uitkomt!
Met 6 man Daytona doen klinkt echt ziek!

Met 6 man Daytona doen klinkt echt ziek!
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Ziet er onwijs cool uit jongens!
Wat een brute kasten hebben jullie daar staan!
Volgens mij heb ik een topdag gemist.
Wat een brute kasten hebben jullie daar staan!
Volgens mij heb ik een topdag gemist.
- Beatmaster-P
- Active Level:
Marcosan30 wrote:Als Pascal dit leest: een vriendelijke herinnering om de kabeltjes op te sturenna het zien van outrun twee moet ik ook echt los
No problemo

OIIIIIIIO
- Marcosan30
- Active Level:
Beatmaster-P wrote:Marcosan30 wrote:Als Pascal dit leest: een vriendelijke herinnering om de kabeltjes op te sturenna het zien van outrun twee moet ik ook echt los
No problemocoming your way
Gracias mi amigo

Het was weer een geweldige dag!
Helemaal geweldig om iedereen weer te zien, en weer een aantal nieuwe(re) mensen te ontmoeten. We hebben veel tijd en aandacht besteed om het allemaal voor te bereiden, en het was heerlijk om alle reacties te zien toen jullie binnenkwamen. De arcade kwam gisteren echt tot zijn recht, meer dan ooit. Door de drukte in de voorbereidingen was het voor ons ook de eerste keer dat we het allemaal in volle glorie mochten aanschouwen. We hebben waarschijnlijk net zoveel genoten als jullie! En ook regelmatig tegen elkaar gezegd: "wat een achterlijke hardcore is dit eigenlijk"
Bedankt allemaal! Op naar het volgende event!
Helemaal geweldig om iedereen weer te zien, en weer een aantal nieuwe(re) mensen te ontmoeten. We hebben veel tijd en aandacht besteed om het allemaal voor te bereiden, en het was heerlijk om alle reacties te zien toen jullie binnenkwamen. De arcade kwam gisteren echt tot zijn recht, meer dan ooit. Door de drukte in de voorbereidingen was het voor ons ook de eerste keer dat we het allemaal in volle glorie mochten aanschouwen. We hebben waarschijnlijk net zoveel genoten als jullie! En ook regelmatig tegen elkaar gezegd: "wat een achterlijke hardcore is dit eigenlijk"

Bedankt allemaal! Op naar het volgende event!