Zo, eindelijk ff de tijd eens rustig te zitten en reageren op een fantastische eerste event op onze nieuwe locatie. Het was een hele klus om alles te verhuizen, weer aan de praat te krijgen en een nieuw plekje te geven.
Ik was heel erg blij dat er een hoop lui binnen de community zich beschikbaar hadden gesteld om met ons een dag te gaan verhuizen, zonder jullie hulp had het nooit zo soepel gelopen, nogmaals dank daarvoor!
Daarna was het een hoop werk om alles weer te ordenen/herindelen/repareren etc. teveel om op te noemen eigenlijk, maar ook hier hebben we de nodige hulp gehad. Ik wil toch graag een paar mensen in bijzonder bedanken. Dr. Doggystyle, Doc81, Nindo en vriendin voor het opruimen van een hoop shit, schoonmaken en voor alle hand en spandiensten.
Netaxe voor het helpen fixen van een hoop dingen in de arcade. Samen met hem hebben we echt de puntjes op de "i" gezet. Zijn vrouw Patricia voor het helpen voor en tijdens het event!
Voor de rest iedereen die de moeite heeft genomen om van heinde en verre af te reizen om samen een feestje te vieren. Supertof dat de vikingen weer eens van de partij waren, ik wist ff niet meer hoe ze eruit zagen

Zonder de community en het grote gedachtegoed had een plek zoals het NGC nooit kunnen bestaan, laten we hopen dat we dit nog heel lang kunnen volhouden!
Nog een speciale shout out naar Jinxz (Chris) die er helaas niet bij kon zijn vanwege vakantie! Dankzij Chris hebben we nog steeds een paar bazen van cabs in het NGC. Next time man!