Vandaag te horen gekregen dat de Egret's 2 voorzien zijn van 2 player cp en per speler 6 buttons.
Nou als dit geen goed nieuws is

ElPancho wrote:Kep de derde alleen nog niet betaald.![]()
FF offtopic: ik kan een Ibara kit voor 190 euro kopen, is dat een goede prijs ?
En draait Ibara op een 15 khz astro (na wat googelen denk ik van wel, maar ben nog niet zeker)
//noob modus
*edit, ik heb in totaal 3 astro's besteld, volgens mij staan er nu 4 hierboven. Misschien dus nog een extra astro voor iemand ?
almighty wrote:Weer even een update van mijn kant.
De orders die gecancelled zijn (order 006,007 en 011) is terug gestort.
Daar komt bij dat alleen order 011 over is want order nummers 006/007 zijn naar ElPancho gegaan.
Dus als er nog iemand interesse heeft in een cab order nummer 011 is nog vrij.
gr,marc.
Zo ziet de lijst er nu uit:
Pat7o------>ordernummer:001*
Ken-------->ordernummer:002*
Psykick---->ordernummer:003*
GWAR----->ordernummer:004*
sparky----->ordernummer:005*
VRIJ ----->ordernummer:006*
ElPancho----->ordernummer:007*
ElPancho----->ordernummer:008*
jaguarwong1------->ordernummer:009*
R2-2D----->ordernummer:010*
VRIJ----->ordernummer011
goatboy------->ordernummer:012*
Robert-------->ordernummer:013*
Robert-------->ordernummer:014*
ElPancho------->ordernummer:015*
ElPancho wrote:Volgens mij gaat het wachten sneller met wat muziek
*geeft schop tegen jukebox*
http://nl.youtube.com/watch?v=KNHcaIJETZo
Ken wrote:Niet zeiken allemaal, beetje geduld alles komt goed.
pooyan wrote:Ken wrote:Niet zeiken allemaal, beetje geduld alles komt goed.
Ken, ik loop nog niet zolang mee op dit forum, maar het is me al wel opgevallen dat je reacties op posts met de regelmaat van de klok vrij nors en ongenuanceerd zijn.
Ik bedoel, er is niets mis mee als mensen hun teleurstelling uiten, of 'kritische' vragen en opmerkingen hebben. Dat is zeker geen zeiken. Daarnaast, niet iedereen is zo gelauterd als jij (gezien je aantal posts loop je al aardig lang mee). Maar er zijn ook mensen die net komen kijken, en die wel de moeite nemen mee te draaien in een forum. Dat zou je ook kunnen waarderen. Maar als je van tevoren al bang wordt voor een 'negatieve''reactie houdt de lol snel op.
The 1069 in 1 cannot be extended with more games.
I would not go for the 1069 in 1 because in my view it is very crappy. for one thing there are a lot of vertikal oriented games on this PC (it's not a PCB, but a plain PC made of yesterday's PC parts, with a HD on which the roms, the emu and some kind of frontend is stored), and these vertikal games are not stretched out with the original dimensions; instead these games will be fullscreen! On a horizontal monitor (the 1069 in 1 needs a horizontal monitr)! Go figure. Anuone who loves the old classics must hate this.
That's why buying and converting an old PC with Mame to connect to the cab (monitor, sound (or use simple PC speakers) and controles) is easier, better, and much more flexible.
pooyan wrote:Ken wrote:Niet zeiken allemaal, beetje geduld alles komt goed.
Ken, ik loop nog niet zolang mee op dit forum, maar het is me al wel opgevallen dat je reacties op posts met de regelmaat van de klok vrij nors en ongenuanceerd zijn.
Ik bedoel, er is niets mis mee als mensen hun teleurstelling uiten, of 'kritische' vragen en opmerkingen hebben. Dat is zeker geen zeiken. Daarnaast, niet iedereen is zo gelauterd als jij (gezien je aantal posts loop je al aardig lang mee). Maar er zijn ook mensen die net komen kijken, en die wel de moeite nemen mee te draaien in een forum. Dat zou je ook kunnen waarderen. Maar als je van tevoren al bang wordt voor een 'negatieve''reactie houdt de lol snel op.
Pat7o wrote:Op Killercabs gepost door ene Retroguy65:The 1069 in 1 cannot be extended with more games.
I would not go for the 1069 in 1 because in my view it is very crappy. for one thing there are a lot of vertikal oriented games on this PC (it's not a PCB, but a plain PC made of yesterday's PC parts, with a HD on which the roms, the emu and some kind of frontend is stored), and these vertikal games are not stretched out with the original dimensions; instead these games will be fullscreen! On a horizontal monitor (the 1069 in 1 needs a horizontal monitr)! Go figure. Anuone who loves the old classics must hate this.That's why buying and converting an old PC with Mame to connect to the cab (monitor, sound (or use simple PC speakers) and controles) is easier, better, and much more flexible.
Heb je de 1069 pcb zelf uberhaupt ooit in actie gezien? Nee? hoe kun je er dan zo resoluut over oordelen?
Over ongenuanceerd gesproken...
Veel 1069 bezitters zijn er erg tevreden over, waaronder ik.
Wie de schoen past trekke hem aan...
.