Almighty has decided !

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
goatboy

Post by goatboy » Wed Sep 30, 2009 14:38

Geheel zal er zo wel heel erg strak uit zien met blauw en wit. Vondt zelf de rood/blauw knoppen combinatie wel mooier maar je kunt niet iedereen tevreden maken. :wink: Maar een knopje is snel omgewisseld toch? Hoop dat je snel je crt terug krijgt.
almighty

Post by almighty » Wed Sep 30, 2009 15:36

Ja ieder z'n smaak, wil de Aero echt gewoon blauw/wit houden.(niet teveel toeters en bellen)
Zojuist mail gehad en crt bijna klaar voor vertrek 8) , nog +/- 2 weken wachten.Maar momenteel toch druk met ''shmups'' dus mis (het) nog niet :wink:
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Wed Sep 30, 2009 17:12

vind je sna panel die je op ao geplaatst hebt toch ook zeker niet slecht.
simple is de wimple.
:?: :!:
almighty

Post by almighty » Wed Sep 30, 2009 17:20

Ja klopt, maar misschien toch terug na groen (left player) en dan zonder bubble balltops.(gewoon orgineel)
:)
Het wordt gauw te druk naar mijn idee.
goatboy

Post by goatboy » Wed Sep 30, 2009 17:30

Yup, Astro gewoon groen en roze. En doe effe een nieuwe sticker op dat Astro panel man! River Service. :P
almighty

Post by almighty » Wed Sep 30, 2009 18:24

goatboy wrote:Yup, Astro gewoon groen en roze. En doe effe een nieuwe sticker op dat Astro panel man! River Service. :P

haha :wink:
Deze gaat ooit toch eens weg (reserve) want komt toch een 1 player cp op.
goatboy

Post by goatboy » Wed Sep 30, 2009 19:17

Een 1P Astro panel ben ik ook mee bezig. Nog niet helemaal over uit of ik em nieuw koop of m'n 2e Blast panel tot Astro panel ga omkatten.

Bij Akihabara-shop verkopen ze kant en klare 1p Astro panels alleen per set van 2. En verder nog een los panel plate + overlay maar shipping is altijd weer een deal killer.
almighty

Post by almighty » Wed Sep 30, 2009 19:28

goatboy wrote:
Bij Akihabara-shop verkopen ze kant en klare 1p Astro panels alleen per set van 2.

En wat zullen de kosten zijn van shipping? En de prijzen van deze 1 player cp's?
Kunnen we de shipping kosten dan delen Henk :)

edit:
20000Y (+/- 150 euro) komen dus nog EMS kosten en fees overheen.
Eigenlijk heb ik de sticks en buttons wel liggen en een kale cp (met art) is meteen een stuk goedkoper 6800Y.
Misschien is dit wel interessant?
goatboy

Post by goatboy » Wed Sep 30, 2009 20:21

Ik heb de stick, buttons en loom ook wel liggen. Ok, 2x kaal 1P Astro panel dan maar? :D Denk dat EMS rond de 6400 Yen is.

Ga nog eerst wel even beide opties bekijken als je het niet erg vindt. 2 volledige panels is Yen 20000. Is dus maar 3000 pp meer per panel.

Ik hoor het wel van je....
joeks
Active Level:
Active Level:

Post by joeks » Wed Sep 30, 2009 21:15

Ik heb er ook over zitten denken om daar een 1P panel te kopen.
Toch liefst wel kant-en-klaar met stick en buttons. En liefst de groene van de twee panels :)
almighty

Post by almighty » Wed Sep 30, 2009 21:16

Ik zal er ook eens over nadenken, hangt ook een beetje af van de beurs aankomende zondag.
goatboy

Post by goatboy » Wed Sep 30, 2009 21:45

Kijk maar Marc. Hoor het begin volgende week dan wel een keer. Als je afhaakt kan ik altijd met Joeks voor volledige panels gaan. Maar denk dat een extra leeg panel erbij niet veel meer aan shipping gaat kosten. Dus..

Wil ook liever niet teveel van die grote dingen gaan importeren want dan sta je echt niet te lachen wat shipping betreft.

En Joeks, Groen is alleen maar een kwestie van 6 knoppen en 1 balltop omwisselen. :wink:

...Beurs?
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Wed Sep 30, 2009 22:07

Marc, ik vind hem zo ultiem, met blauw. Goede style, ik snap precies wat je bedoelt.
Volgens mij kan je zo op Kotaku komen met een artikeltje over dit project.
joeks
Active Level:
Active Level:

Post by joeks » Wed Sep 30, 2009 22:17

@goatboy, inderdaad, buttons en balltop omwisselen kan natuurlijk ook :)
maare, beurs? welke beurs? ik heb denk ik iets gemist.
almighty

Post by almighty » Thu Oct 01, 2009 06:37

Aankomende zondag is er een retrobeurs in Apeldoorn.
http://www.bonami-spelcomputer-museum.nl/agenda.htm
goatboy

Post by goatboy » Thu Oct 01, 2009 11:58

Hier zijn een paar voorbeeldjes van 1P Astro panels importeren via Aki-shop. Vreemd genoeg is dat 2 volledige panels via EMS shipping voordeliger is dan 2 lege panels volgens de Akishop calculator. :?

2x Astro City Empty Panel + Overlay - Yen 21120,- (incl. 7320,- shipping)

2x Astro City 1P Panel Complete - Yen 27810,- (incl. 6440,- shipping)

2x Astro City 1P Panel Complete + 1x Astro City Empty Panel + Overlay - Yen 34710,- (incl. 9080,- shipping)
joeks
Active Level:
Active Level:

Post by joeks » Thu Oct 01, 2009 12:37

Niet goedkoop maar ik zou er toch wel eentje willen. Dan ook gelijk CP boutjes en moertjes want die ik nu heb zijn niet echt de juiste. En aantal van die doppen om button gaten op te vullen (die zitten er al bij zag ik op grote foto?).
almighty

Post by almighty » Thu Oct 01, 2009 15:13

@ Goatboy: Bestel hem anders maar met joeks, volgens mij was dat al een beetje rond.
Een 1 player cp komt nog wel een keertje momenteel wat andere uitgaven.

toch bedankt! :)
ckong

Post by ckong » Thu Oct 01, 2009 15:36

almighty wrote:Aankomende zondag is er een retrobeurs in Apeldoorn.
http://www.bonami-spelcomputer-museum.nl/agenda.htm

Oh leuk, effe kijken denk ik.
goatboy

Post by goatboy » Thu Oct 01, 2009 15:50

almighty wrote:@ Goatboy: Bestel hem anders maar met joeks, volgens mij was dat al een beetje rond.
Een 1 player cp komt nog wel een keertje momenteel wat andere uitgaven.

toch bedankt! :)

Er is nog niets rondt hoor maar bedankt voor je comment. Heb gek genoeg zelf ook vaak onverwachte uitgaven de laatste tijd. :wink: Terug naar je topic zou ik zeggen.
joeks
Active Level:
Active Level:

Post by joeks » Thu Oct 01, 2009 18:37

Ik heb ook geen haast hoor. En veel andere uitgaven :) We kunnen ook wachten met bestellen hoor. Maakt mij ook niet zo gek veel uit. Samen bestellen scheelt in ieder geval verzendkosten lijkt mij.
almighty

Post by almighty » Thu Oct 01, 2009 19:25

klopt, scheelt altijd weer.
Ik laat het nog wel even weten, hangt een beetje af van de omzet beurs :) (nog genoeg ouwe meuk liggen wat in de verkoop gaat)
almighty

Post by almighty » Wed Oct 28, 2009 15:04

CRT vandaag opgehaald en met een beetje geluk deze week nog binnen.
Aan de foto's te zien kan dit echt niet verkeerd gaan :)
Image
Image
Kan ik eindelijk van mijn ''Aero'' genieten!
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Wed Oct 28, 2009 16:39

Wat kan ie inpakken die Craig.
Kan je nog ff een breakdown geven van wat er was met het scherm en wat er aan gedaan is?
Om het niet te jinxen moet je dat mss posten nádat ie weer in de cab gebouwd is.

*geeft zich op voor pimp-my-cab*
Team 15 kHz
almighty

Post by almighty » Wed Oct 28, 2009 17:20

Nou Onno het scherm is van hem en alleen mijn chassis naar hem toegestuurd.Deze was ook voor mij niet te maken en kunt het dan beter overlaten aan de pro's.
Heb hier nu dus nog een 26 inch. Nanao liggen maar met een foute tube.(kleur rood in het canon doet het niet meer) en kan nog wel gemaakt worden maar een nieuw scherm overlaten komen is goedkoper.
Craig had voor mij nog een z.g.a.n 26 inch. Nanao liggen zonder burn(wat opzich al zeldzaam is), ben gewoon tot nu toe erg blij, maar hij hangt nog niet in m'n cab.

Kan straks met een gerust hart zeggen dat mijn ''Áero'' gewoon in TOP conditie verkeert.

:D :D
Last edited by almighty on Wed Oct 28, 2009 18:02, edited 1 time in total.
Post Reply