Almighty has decided !
Een 1P Astro panel ben ik ook mee bezig. Nog niet helemaal over uit of ik em nieuw koop of m'n 2e Blast panel tot Astro panel ga omkatten.
Bij Akihabara-shop verkopen ze kant en klare 1p Astro panels alleen per set van 2. En verder nog een los panel plate + overlay maar shipping is altijd weer een deal killer.
Bij Akihabara-shop verkopen ze kant en klare 1p Astro panels alleen per set van 2. En verder nog een los panel plate + overlay maar shipping is altijd weer een deal killer.
goatboy wrote:
Bij Akihabara-shop verkopen ze kant en klare 1p Astro panels alleen per set van 2.
En wat zullen de kosten zijn van shipping? En de prijzen van deze 1 player cp's?
Kunnen we de shipping kosten dan delen Henk

edit:
20000Y (+/- 150 euro) komen dus nog EMS kosten en fees overheen.
Eigenlijk heb ik de sticks en buttons wel liggen en een kale cp (met art) is meteen een stuk goedkoper 6800Y.
Misschien is dit wel interessant?
Kijk maar Marc. Hoor het begin volgende week dan wel een keer. Als je afhaakt kan ik altijd met Joeks voor volledige panels gaan. Maar denk dat een extra leeg panel erbij niet veel meer aan shipping gaat kosten. Dus..
Wil ook liever niet teveel van die grote dingen gaan importeren want dan sta je echt niet te lachen wat shipping betreft.
En Joeks, Groen is alleen maar een kwestie van 6 knoppen en 1 balltop omwisselen.
...Beurs?
Wil ook liever niet teveel van die grote dingen gaan importeren want dan sta je echt niet te lachen wat shipping betreft.
En Joeks, Groen is alleen maar een kwestie van 6 knoppen en 1 balltop omwisselen.

...Beurs?
Aankomende zondag is er een retrobeurs in Apeldoorn.
http://www.bonami-spelcomputer-museum.nl/agenda.htm
Hier zijn een paar voorbeeldjes van 1P Astro panels importeren via Aki-shop. Vreemd genoeg is dat 2 volledige panels via EMS shipping voordeliger is dan 2 lege panels volgens de Akishop calculator.
2x Astro City Empty Panel + Overlay - Yen 21120,- (incl. 7320,- shipping)
2x Astro City 1P Panel Complete - Yen 27810,- (incl. 6440,- shipping)
2x Astro City 1P Panel Complete + 1x Astro City Empty Panel + Overlay - Yen 34710,- (incl. 9080,- shipping)

2x Astro City Empty Panel + Overlay - Yen 21120,- (incl. 7320,- shipping)
2x Astro City 1P Panel Complete - Yen 27810,- (incl. 6440,- shipping)
2x Astro City 1P Panel Complete + 1x Astro City Empty Panel + Overlay - Yen 34710,- (incl. 9080,- shipping)
almighty wrote:Aankomende zondag is er een retrobeurs in Apeldoorn.
Oh leuk, effe kijken denk ik.
almighty wrote:@ Goatboy: Bestel hem anders maar met joeks, volgens mij was dat al een beetje rond.
Een 1 player cp komt nog wel een keertje momenteel wat andere uitgaven.
toch bedankt!
Er is nog niets rondt hoor maar bedankt voor je comment. Heb gek genoeg zelf ook vaak onverwachte uitgaven de laatste tijd.

Nou Onno het scherm is van hem en alleen mijn chassis naar hem toegestuurd.Deze was ook voor mij niet te maken en kunt het dan beter overlaten aan de pro's.
Heb hier nu dus nog een 26 inch. Nanao liggen maar met een foute tube.(kleur rood in het canon doet het niet meer) en kan nog wel gemaakt worden maar een nieuw scherm overlaten komen is goedkoper.
Craig had voor mij nog een z.g.a.n 26 inch. Nanao liggen zonder burn(wat opzich al zeldzaam is), ben gewoon tot nu toe erg blij, maar hij hangt nog niet in m'n cab.
Kan straks met een gerust hart zeggen dat mijn ''Ãero'' gewoon in TOP conditie verkeert.

Heb hier nu dus nog een 26 inch. Nanao liggen maar met een foute tube.(kleur rood in het canon doet het niet meer) en kan nog wel gemaakt worden maar een nieuw scherm overlaten komen is goedkoper.
Craig had voor mij nog een z.g.a.n 26 inch. Nanao liggen zonder burn(wat opzich al zeldzaam is), ben gewoon tot nu toe erg blij, maar hij hangt nog niet in m'n cab.
Kan straks met een gerust hart zeggen dat mijn ''Ãero'' gewoon in TOP conditie verkeert.

Last edited by almighty on Wed Oct 28, 2009 18:02, edited 1 time in total.