Haha so the word is out

Allereerst props voor de community voor het mogelijk maken van het project. Als ik niet de ervaring had opgedaan door het werken aan kasten voor members, de feedback had ervaren over welke games tof zijn en m'n horizon heb kunnnen verbreden qua games die hier wel eens voorbij komen dan was ik niet in deze gelegenheid geweest.
Special props voor het Nozomi team Spykick, Beatmaster-p, Mart, Cageman en Neglecta Fooorsu!. Zonder hun was dit forum er niet geweest en hadden we wellicht nooit gezien hoe een arcade er uit ziet met een mix van EU, US en JP games.
Ja we gaan in Amsterdam een classic arcade club neerzetten. Het team bestaat uit 4 eindbazen met ieder een eigen unieke rol. Steven is een bekend gezicht van z'n presentaties op Gamekings en andere media. Bas is een skilled chef met een voorkeur voor Asian food die het horeca deel samen met z'n partner Margot op gaan pakken. En ik doe iets met arcade kasten

De collectie arcades, gaming PC's, flippers, airhockeys en alles wat er nog aan zit te komen komt op free-play te staan zodat we volledig in kunnen zetten op de experience. We gaan open voor het publiek, zijn te boeken door bedrijven en gaan knallen qua events, E-sports, toernooien en meer.
We lanceren op korte termijn een crowdfund om de puntjes op de i te zetten. Dus zodra dat zover is hoop ik op jullie stem om dit project als een Falcon Heavy te lanceren!
Kom je uit de regio Amsterdam en wil je eens een handje helpen dan hoor ik dat uiteraard ook graag. Denk daarbij aan hulp bij toernooien, shoutcasting, tech werk aan cabs, wapperende handjes etc.