Arcade locaties
Re: Arcade locaties
Alle gamestate lokaties werken zo. Videmption is de primaire business. Aan standaard arcade verdienen ze gewoon te weinig. Ik vind de sfeer bij gamestate in Rotterdam wel leuk, hoewel het me niet trekt om er vaker heen te willen. Uiteindelijk is het gewoon een kermis formule: tickets verzamelen zodat je goedkope Chinese rommel uit de vitrine mag uitzoeken 

Het is natuurlijk ook specifiek op een bepaalde groep gericht die weer heel anders gamen natuurlijk.
Hmm.. de term "compleet ruk" is veelzeggend lijkt me 

Er staan wel wat nieuwe games zoals die Batman racer e.d.
Dus om de games te spelen die bij Has niet staan, prima toch. Maar die ticketcrap is gewoon niks an.
Ik was met de Pasen op Ameland, en dacht ik ff een arcade daan te zien in het plaatsje Nes.
Was het alleen maar voor de allerkleinste (en dicht). jammer
Dus om de games te spelen die bij Has niet staan, prima toch. Maar die ticketcrap is gewoon niks an.
Ik was met de Pasen op Ameland, en dacht ik ff een arcade daan te zien in het plaatsje Nes.
Was het alleen maar voor de allerkleinste (en dicht). jammer
Jongens, al een tijdje probeer ik wat meer arcades in Canada te vinden met zonder succes. Zijn er nog arcades die jullie wellicht weten in Canada die niet op de kaart staan?
Previously located in Acton, The Heart of Gaming will move to West 12 Shopping Centre in Shepherd's Bush soon.
It's very close to central London and easily reachable by tube.
It's very close to central London and easily reachable by tube.
Maar weer even een rondje leuren naar nieuwe lokaties. Van de week heb ik een Duits klein museum kunnen toevoegen aan de lijst, hebben wij in Duitsland nog meer arcades? Met name in Oost Duitsland heb ik barweinig op de kaart staan. Is er niets in Berlijn en omstreken dat iemand weet? Misschien Hamburg en omgeving?
In Berlijn zit een Retromuseum: http://www.computerspielemuseum.de/1210_Home.htm
Robin, weet jij okok of ze arcade hebben en hoeveel? Ik kan het op de website niet vinden.
Ze hebben een hele kleine arcade, met iets van 5 kasten. Ik ben er anderhalf jaar geleden geweest. Het is vooral echt een museum.
Misschien een hele stomme vraag, maar waarom zie ik Hasan's Retro Planet niet staan???
Da Dude wrote:Misschien een hele stomme vraag, maar waarom zie ik Hasan's Retro Planet niet staan???
Dat is een hele goede vraag... geen idee

Heeft nu geen nut meer overigens maar na de "verhuizing" komt de nieuwe lokatie op de kaart.
Inmiddels staan er 424 arcades op de kaart wereldwijd. Weet iemand nog van het bestaan van Spaanse of Portugese arcades? Die landen lijkt nogal leeg op dit moment.