Ms. Pac-Man/Galaga - Class Of 1981 Hommerson Funland Scheveningen
Ms. Pac-Man/Galaga - Class Of 1981 Hommerson Funland Scheveningen
2 weken terug was ik bij Hommerson Funland op Scheveningen en daar staat een Ms. Pac-Man/Galaga - Class Of 1981 langzaam aan dood te gaan. Gewoon een treurig gezicht, de control panel is versleten en de CRT vertoont ook kuren. Ik heb toen aan het personeel ter plaatse gevraagd of de kast te koop was en maar die verwezen me door naar het hoofdkantoor. Dus ik diezelfde dag nog een mailtje gestuurd naar info@hommerson maar helaas geen reply. Vanmiddag dacht ik, what the hell, ik ga ze gewoon bellen. Zo gezegd zo gedaan, vriendelijke mevrouw verbond me door met een andere vriendelijke mevrouw van de receptie en die beloofde het voor me uit te zoeken.
Op weg van werk naar huis belde ze me met het bericht dat de kast niet te koop is.... de wreedheid.. barbaren. Thuis aangekomen meteen een biertje opengetrokken.
http://www.funland.nl/
http://www.arcade-museum.com/game_detail.php?game_id=8784
Op weg van werk naar huis belde ze me met het bericht dat de kast niet te koop is.... de wreedheid.. barbaren. Thuis aangekomen meteen een biertje opengetrokken.
http://www.funland.nl/
http://www.arcade-museum.com/game_detail.php?game_id=8784
Re: Ms. Pac-Man/Galaga - Class Of 1981 Hommerson Funland Scheveningen
Jammer, leuke kast!
Ik heb wel wat relaties die ik erop aan kan spreken. Ik zal eens kijken wat ik kan doen.
horror verhalen.... hou eens HEEEEL gauw op 

Jinxz wrote:Ik heb wel wat relaties die ik erop aan kan spreken. Ik zal eens kijken wat ik kan doen.
Cool.

En.. vervolgens hoor je niets meer.
Valt denk ik weinig aan te horen. 99% van deze kasten is van een exploitant. Niet van de locatie-eigenaar.
Op elke kast zat vroeger een groen/witte sticker met details erop geprint in 8-bit matrixprinterfont.
Exploitant staat daar ook op. Bijv. JvH of ELAUT of Mertens whatever.
Stel het was Mertens, dan Google je ze, en bel je ze dat de automaat staat te verrotten op locatie.
Op elke kast zat vroeger een groen/witte sticker met details erop geprint in 8-bit matrixprinterfont.
Stel het was Mertens, dan Google je ze, en bel je ze dat de automaat staat te verrotten op locatie.

In het geval van Hommerson is het gewoon eigendom Alex. Dat is vaak met een kastje die her en der op locatie staat.
Asure wrote:Valt denk ik weinig aan te horen. 99% van deze kasten is van een exploitant. Niet van de locatie-eigenaar.
Nog nooit bij Hommerson in Scheveningen geweest zeker?

Nou IK WEL, zo'n beetje 3x in de week in de GLORIE DAGEN van het Arcade tijdperk!

Anyway.. wat Psykick zegt:
Psykick wrote:In het geval van Hommerson is het gewoon eigendom Alex. Dat is vaak met een kastje die her en der op locatie staat.
Dus.. precies gedaan wat jij hiert oppert, zie eerste post.
En die kast staat nog steeds te verotten daar.. ik ga er ook niet meer langs.. ten eerste zie ik daar al kermis apparaten met tickets.. en dan zie ik daar die semi klassieke arcade kast totaal verwaarloosd, zo word ik weer geconfronteerd met de realiteit van de fysieke wereld, de tand des tijds en.. zo word ik mede herinnert aan mijn eigen sterfelijkheid..