Retro Planet event op 23 april!
Re: Retro Planet event op 23 april!
Ziet er goed uit weer.
4 Daytona's nog maar? Sterven ze uit, of is dit ivm met de ruimte?
4 Daytona's nog maar? Sterven ze uit, of is dit ivm met de ruimte?
Ja, ze gaan snel kapot. Van deze 4 ging er alweer eentje gek doen. Het doel is om ze allemaal op pc hardware te krijgen. Dan is het geen probleem om er weer 8 aan elkaar te hangen.
Was weer een geslaagd event guys! Veel nieuwe gezichten op zo'n dag natuurlijk, maar dat is alleen maar gezelliger. De kasten hebben het dit keer ook zeer goed gehouden. Op naar de volgende 

Ja was zeker weer gezellig en inderdaad Patrick, die outrun is echt een baas.
@Hasan, volgende keer iets van competitietje doen? Fighting ala Street Fighter met een swiss modelletje?
@Hasan, volgende keer iets van competitietje doen? Fighting ala Street Fighter met een swiss modelletje?
Sphere wrote:Ja was zeker weer gezellig en inderdaad Patrick, die outrun is echt een baas.
Swiss modelletje?
De 4p Outrun is idd supervet!
https://www.google.nl/search?q=swiss+mo ... 0Q_AUIBigB
Oh nee wacht ik bedoelde deze: https://en.wikipedia.org/wiki/Swiss-system_tournament
Een competitie model waarbij je geen eliminaties hebt.
Oh nee wacht ik bedoelde deze: https://en.wikipedia.org/wiki/Swiss-system_tournament
Een competitie model waarbij je geen eliminaties hebt.
Heb een leuke dag gehad.
Goeie games en zeer gezellige sfeer.
Doe zo verder jongens!
Goeie games en zeer gezellige sfeer.
Doe zo verder jongens!
Sphere wrote:@Hasan, volgende keer iets van competitietje doen? Fighting ala Street Fighter met een swiss modelletje?
Klinkt goed. Dan ook misschien wat meer obscuurdere Fighting Games ertussen?
Het was weer vet! Hasan + mascottes bedankt 

Thnx guys, it was nice seeing you 

Zo dat ziet er echt weer cool uit zeg, sfeervol en vette setup!
Argh! Balen dat ik er niet bij kon zijn! Volgende keer proberen we het weer!
Mark ~
Mark ~
Kanonnen!
Zag er gezellig uit! Hopelijk kan ik er de volgende keer weer bij zijn.
Cageman wrote:Ja, ze gaan snel kapot. Van deze 4 ging er alweer eentje gek doen. Het doel is om ze allemaal op pc hardware te krijgen. Dan is het geen probleem om er weer 8 aan elkaar te hangen.
w00t 8 player Daytona?
We hebben in het verleden (eerste lokatie in Zoetermeer) een tijdje een 8-player Daytona setup gedraaid. Dat MOET natuurlijk weer een keer terug komen, alleen niet meer op die oude Model 2 hardware. We hebben echt een berg borden liggen die allemaal defect zijn gegaan.
Cageman wrote:We hebben in het verleden (eerste lokatie in Zoetermeer) een tijdje een 8-player Daytona setup gedraaid. Dat MOET natuurlijk weer een keer terug komen, alleen niet meer op die oude Model 2 hardware. We hebben echt een berg borden liggen die allemaal defect zijn gegaan.
Good old times

We were the first gamers !
Als de 8-player terug komt vraag ik aan Hasan of ik een Daytona zetel kan huren op jaarbasis 

We were the first gamers !
Maar ook goed dat er wat casual stuff was zoals puzz loop en Puzzle Bobble 4, handig voor de partners, maar Twinkle Star Sprites baas!
Ik moest uiteraard met een SOR shirt aan wel even SOR2 spelen met mn broetje