Viewlix Ikea hack :-'
Re: Viewlix Ikea hack :-'
cheap, ik vind het ook lelijk. bijna 400. Dan is een Naomi universal een goedkopere keus
- d
- Active Level:
Kansloos. 24" en de monitor zit veel te laag en te recht. hoe ga je hiermee battlen? Naomi Universal is een veel betere keuze inderdaad.
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
Mijn dochter heeft dat Micke bureau ook. Dat ding is veel te gammel om goed achter te gaan zitten gamen.
Goede gelegenheid om wat nieuwe emoticons te testen :

Nee nee nee!!! Wanneer gaan mensen zich eindelijk realiseren dat dit soort gedrochten de naam arcadekast niet kan/ mag dragen? Het erge is dat veel mensen nog trots zijn op hun misbaksels...och ja, hebben wij weer wat te lachen.
Daar past maar 1 smiley bij

Ik vind m eigenlijk nog niet zo slecht
Maar waarom staan de joystick en de buttons zo ver uit elkaar!?

Ik snap het uberhaubt niet. waarom ZO veel geld stoppen in iets, wat gewoon met orginele cabs ook kan.
Denken zeker; "als zo'n mame kast op marktplaats al 1200 kost, NOU dan zal een echte wel VEEL duurder zijn". HAHAHAHA
Denken zeker; "als zo'n mame kast op marktplaats al 1200 kost, NOU dan zal een echte wel VEEL duurder zijn". HAHAHAHA
Het past geheel in de Ikea style 

Omg, hoe kan dat dan ook uberhaupt gepost worden op die site :0 Hoe is dat een lifehack?
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Zo zie je maar hoe populair 'retro' gaming is 
Ik snap alleen niet hoe ze die kap over de monitor hebben gemaakt, is geen standaard Ikea onderdeel.

Ik snap alleen niet hoe ze die kap over de monitor hebben gemaakt, is geen standaard Ikea onderdeel.
dkjr wrote:Zo zie je maar hoe populair 'retro' gaming is
Zo te zien hebben ze het standaard opbouwdeel gebruikt (hoeken bovenin aangepast, niet alle plankjes erin gemonteerd):
Blijft een stom, omslachtig idee. Maar het feit dat het doel is om te genieten van arcade gaming: +1 dan maar

Ooooohhhh
Die persoon moet op de brandstapel 

Baki wrote:Die persoon moet op de brandstapel :P
Gemaakt van die "cab".
Ja dat fikt prima dat geperste hout met karton erin