Geheel tegen de verwachtingen in kondig ik een nieuw event aan op de nieuwe locatie! De laatste tijd heb ik het erg druk gehad met het op orde krijgen van de toko en zat het eigenlijk niet in de planning om een event te organiseren. Het feit dat een definitieve locatie nog even op zich laat wachten en ik met erg hoge kosten zit heeft me doen besluiten om er toch een vette arcade van te maken en wat extra inkomen te genereren om de maandelijkse rekeningen deels te kunnen dekken. Het wordt anders een vrij lastig verhaal om het lang vol te houden.
Bij deze dus het event van 12 maart!
Ik zet ook 5 maart erbij om te checken of er meer animo is op deze datum. Hopelijk halen we dat

Samen met het Playworks team zijn we druk bezig om de arcade weer up and running te maken met een mooie selectie aan games! Je zal niet teleurgesteld zijn!
Entree is €15,-
Kinderen €10,-
Drinken, een broodje en wat versnaperingen kan je aan de bar kopen.
Je bent vanaf 13.00 welkom.
Als je de hele dag blijft kan je je wel opgeven voor een portie Amigu, onze geweldige Antilliaanse Chinees voor €5,- p.p. Ik zal op een gegeven moment een hele berg halen zodat we met z'n allen aan tafel kunnen.
Waar? Stephensonstraat 7 te Zoetermeer. Parkeren kan voor de deur!
Laat aub tijdig weten of je komt en of je mensen meeneemt.
Iedereen is welkom, dus spread the word!
See ya then!
Aanwezig :
Psykick +eten
Cageman +2 +eten
Mart +eten
BeatmasterP +eten
Netaxe +eten
Doc81 +eten
Sphere +eten
Dr. Doggystyle +3 +eten
Jinxz +eten
Groo1306 +2