Stickerresten en stift.
Stickerresten en stift.
Ik heb net een PCB binnengekregen (Guardians/ Denjin Makai II), maar er zitten wat stickerresten op en er heeft iemand iets met een zilverkleurige stift opgeschreven. Weet iemand of er een manier is om beide veilig te verwijderen zoadat de PCB er weer minty uitziet? Isopropanol werkt niet.
Re: Stickerresten en stift.
Stickerresten met wasbenzine. Marker met een oplosmiddel. Wat ik altijd doe is overtekenen/inkleuren met een whiteboardmarker, daarna met isopropanol. Ook wasbenzine met isopropanol schoonmaken.
Thanks! Had al gehoopt dat iets als wasbenzine gebruikt kan worden, ga ik morgen uitproberen.
PascalP wrote:AXE deodorant werkt ook goed tegen viltstift!
Daar was ik nou nooit op gekomen...ruikt de PCB daarna ook nog lekker.
Ik gebruik het regelmatig en mijn mancave ruikt altijd heerlijk 
Heb zelf geen vergelijkingstest gedaan, maar AXE schijnt toch wel het beste resultaat te geven.

Heb zelf geen vergelijkingstest gedaan, maar AXE schijnt toch wel het beste resultaat te geven.

dat komt door de alcohol in axe denk ik arferschave zal het ook wel mee gaan
Nee, dat zal niet de alcohol zijn. Isopropanol zou anders ook moeten werken. Dat is immers pure alcohol.
axe is toch samengesteld uit de tranen van voorbijgangers die vast komen te zitten in de zeer indringende wolk die men deodorant noemt?
die worden dan opgevangen en gerecycled tot nieuwe axe....
RoOd wrote:axe is toch samengesteld uit de tranen van voorbijgangers die vast komen te zitten in de zeer indringende wolk die men deodorant noemt?
Kijk en daarom gebruik ik Axe! Pain and suffering concentrated in one spray can!
uiteindelijk de stickerverwijderaar van HG geprobeerd met als resultaat dat zowel de stickerresten (van zo'n lelijke Koreaanse sticker die ze daar altijd op PCB's schijnen te moeten plakken) en de stift nu verwijderd zijn...wel daarna goed schoongemaakt met isopropanol (PCB werkt ook nog steeds).