Dus vanuit mijn persoonlijk ervaring zou ik de kusjes op de Jamma connector achterwegen laten

waiwainl wrote:Cageman wrote:waiwainl wrote:Ziet er netjes uit hoor. Bij mij liggen de PCB's los op filt. Werkt prima, maar de dozen kunnen dan niet verticaal.
Waarom niet? Ze zijn niet van glas gemaakt hoor. Ik vind de dedication in dit topic leuk om te lezen, maar je hoeft die pcb's niet helemaal dood te knuffelen.
Hence my nickname
Jinxz wrote:Dus vanuit mijn persoonlijk ervaring zou ik de kusjes op de Jamma connector achterwegen laten
sombetzki wrote:waiwainl wrote:Cageman wrote:[quote="waiwainl"]Ziet er netjes uit hoor. Bij mij liggen de PCB's los op filt. Werkt prima, maar de dozen kunnen dan niet verticaal.
Waarom niet? Ze zijn niet van glas gemaakt hoor. Ik vind de dedication in dit topic leuk om te lezen, maar je hoeft die pcb's niet helemaal dood te knuffelen.
Hence my nickname
Jinxz wrote:Dus vanuit mijn persoonlijk ervaring zou ik de kusjes op de Jamma connector achterwegen laten
Da Dude wrote:Ik gooi de PCB's op een hoop om in te baden. tssss pcb knuffelen
waiwainl wrote:Met die plaatjes, ik ook niet :-)
PascalP wrote:http://www.rajapack.nl/plastic-zakken/antistatische-verpakking/antistatisch-metaalzakje_PDT01646.html
Cageman wrote:Ze zijn niet van glas gemaakt hoor. Ik vind de dedication in dit topic leuk om te lezen, maar je hoeft die pcb's niet helemaal dood te knuffelen.