NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight
Re: NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight
damn MK9 op een cab, lijkt me ook vet een x
Zo, wat een enorm drukke, maar ook gezellige dag gisteren! Al erg vroeg uit de veren een besloten event gehost en daarna lekker gamen, kletsen met the usual suspects van het forum en weer een hoop nieuwe mensen mogen verwelkomen.
Ook leuk dat de hardcore fightcommunity weer flink aanwezig was en zich flink hebben vermaakt!
Erg trots met wat we nu hebben staan, hoe gesmeerd het NGC draait en dat we met een aantal hobbyisten het kloppend hart van Arcadegaming in Nederland zijn. Dank voor de aanwezigheid en de support. Tot de volgende keer!
Ook leuk dat de hardcore fightcommunity weer flink aanwezig was en zich flink hebben vermaakt!
Erg trots met wat we nu hebben staan, hoe gesmeerd het NGC draait en dat we met een aantal hobbyisten het kloppend hart van Arcadegaming in Nederland zijn. Dank voor de aanwezigheid en de support. Tot de volgende keer!

Balen dat ik gisteren boven een emmer hing en ik er niet bij kon zijn. Snel inhalen dus...
Weer een geweldige avond!
Moet nog steeds lachen dat Flay de hele avond achter Daytona zat xD
Ben je wel naar huis gegaan met de highscore? xD

Wat een epische dag was het gisteren!!
Uiteindelijk ben ik 17 uur aan een stuk in het NGC geweest en dat was het meer dan waard.
Het was heerlijk om de bekende gezichten te zien en vooral ook leuk om veel nieuwe gezichten te zien. En dat voor een kort aangekondigd event.
Hoog niveau Ultra SF4, spierpijn verwekkende potjes Chabudai maar voor mij waren de potjes Daytona het meest epsich.
Ik had de lat gelegd met de Daytona highscore op het forum maar al snel had Flay m'n score verbroken. Vervolgens in volle frustratie een uur lang staan hameren op zijn tijd. Toen ik uiteindelijk m'n snelste startronde verbrak en in de 3 rondes erna alle 3 keer de snelste ronde-tijd neerzette kreeg ik het voor elkaar om Flay's beestachtige tijd te verbreken.
3:00:10 is de nieuwe lat.
Dikke props voor een communtiy die VEEL meer is dan de som van het aantal deelnemers!!
Uiteindelijk ben ik 17 uur aan een stuk in het NGC geweest en dat was het meer dan waard.
Het was heerlijk om de bekende gezichten te zien en vooral ook leuk om veel nieuwe gezichten te zien. En dat voor een kort aangekondigd event.
Hoog niveau Ultra SF4, spierpijn verwekkende potjes Chabudai maar voor mij waren de potjes Daytona het meest epsich.
Ik had de lat gelegd met de Daytona highscore op het forum maar al snel had Flay m'n score verbroken. Vervolgens in volle frustratie een uur lang staan hameren op zijn tijd. Toen ik uiteindelijk m'n snelste startronde verbrak en in de 3 rondes erna alle 3 keer de snelste ronde-tijd neerzette kreeg ik het voor elkaar om Flay's beestachtige tijd te verbreken.
3:00:10 is de nieuwe lat.
Dikke props voor een communtiy die VEEL meer is dan de som van het aantal deelnemers!!
Last edited by Jinxz on Sat Feb 28, 2015 18:36, edited 1 time in total.
Akuma2000 wrote:Weer een geweldige avond!
Hahahaha idd, ben er ook benieuwd naar of hij t verbroken heeft want halverwege de avond gooide Chris mister shadaloo weer roet in t eten door de recente highscore weer te verbreken xD
Klinkt episch...zucht.
Mee eensch!
Ken wrote:Snel inhalen dus...
Mee eensch!
Was te gek! Complimenten aan het NGC team. 

Dank aan heel het team voor weer een fantastische avond.
Ik was blij dat ik nog eens Daytona kon spelen
De races met 5 tesamen was episch en de Time Attacks waren een vrolijke mix van fun en frustratie
Helaas niet Freddy, de nacht was daarvoor te kort of Jinxz zijn tijd te scherp maar dat laatste zeg ik niet te luid want hij loopt nu al met zijn hoofd in de wolken
Ik was blij dat ik nog eens Daytona kon spelen

De races met 5 tesamen was episch en de Time Attacks waren een vrolijke mix van fun en frustratie

Akuma2000 wrote:Weer een geweldige avond!
Helaas niet Freddy, de nacht was daarvoor te kort of Jinxz zijn tijd te scherp maar dat laatste zeg ik niet te luid want hij loopt nu al met zijn hoofd in de wolken
We were the first gamers !
Waar zijn de foto's voor de mensen die niet konden, omdat ze bier met burger zouden gaan doen, maar ook dat niet doorging door griep
.
hahahaha, ik zie dat ik de vrijdag dubbel wat gemist heb. Zoals Ken zegt, snel weer doen.

hahahaha, ik zie dat ik de vrijdag dubbel wat gemist heb. Zoals Ken zegt, snel weer doen.
Thnx nogmaals voor de invite Hasan! De FGC kan niet zonder arcade
Foto's volgen nog :p

nindo wrote:Thnx nogmaals voor de invite Hasan! De FGC kan niet zonder arcade![]()
En een arcade kan niet zonder een goede FGC!
Ik denk dat ik het HD hoekje maar eens moet uitbreiden met meer fighters.
@ Jinxz: meer fighters zou nice zijn! Wil niet veel van jullie vragen maar een aantal mensen in de FGC wachten echt op een 100% arcade toernooi :p
Inmiddels een maand later maar ik had nog foto's beloofd:

Inmiddels een maand later maar ik had nog foto's beloofd:

Ziet er weer gezwellig uit...volgende keer ga ik m'n uiterste best doen om er weer bij te zijn.
Meer vechtspellen zou leuk zijn, zowel oude als nieuwe...misschien een toernooitje met vechtspellen? Kan ik laten zien hoe erg ik ook met vechtspellen zuig (net zoals met alle andere soorten spellen...).
Meer vechtspellen zou leuk zijn, zowel oude als nieuwe...misschien een toernooitje met vechtspellen? Kan ik laten zien hoe erg ik ook met vechtspellen zuig (net zoals met alle andere soorten spellen...).
- Dr Doggystyle
- Active Level:
wanneer is er eigenlijk weer zoiets ?
mn zoontje en ik kunnen niet wachten

Dr Doggystyle wrote:wanneer is er eigenlijk weer zoiets ?
+1
En hopelijk op een datum waarop ik kan en dat het een volledige dag open is

Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Morgen nieuws en een datum EN.....
Beloofd.
Beloofd.
- Dr Doggystyle
- Active Level:
nice !
nog een uurtje wachten en het is morgen
nog een uurtje wachten en het is morgen

Nope, nog maar 27 mins 

Het is 00:34 maar ik zie nog niks........
NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight
Het is op zich nog 11u voordat het niet meer vandaag is...