De witte lijn geeft aan waar je een draadje moet solderen om de ontbrekende video ground te herstellen. Dan werkt deze pcb ook met je Astro en alle andere kasten.

De stippellijn is optioneel, je kan daar ook ground van aftappen.
Daarna de kast afstellen op HH.15 zodat je horizontal hold mooi netjes in het midden hangt.
Als de monitor koud is dan kan dit nog wat verschuiven.
Stel dus eerst af zodat je beeld stabiel is en laat de boel een uurtje opwarmen.
Als de monitor opgewarmd is, stel dan de HH.15 'in het midden' af. Zonder tools is dit wat moeilijk te meten, maar je moet niet 'net' op het randje zitten dat is stil blijft staan.
Psykick wrote:Er kan volgens mij nog maar 1 ding overblijven en dat is dat de syncs niet kloppen. Check even de volgende link
http://arcadecontrols.com/BBBB/sync.htmlHet antwoord moet daartussen staan. Gewoon proberen met splitten en combinen van syncs. Succes!
Dit is een MS-9, die doen niet zo moeilijk over de input sync, meestal zit de sync van jamma -> hsync aangesloten zoals ook op de foto van Marsman al te zien is. Dit is bij mij exact net zo, en de monitor synct overal op, sega, capcom, snk, midway MK/NBA, psykio, toaplan, Raiden 1/2/dx het loopt allemaal.
Edit: @Marsman: Ik bedenk net dat je ook eenvoudiger weg kan komen: Door draadje #27 van links (#2 van rechts geteld) los te solderen, en te verplaatsen naar plek #14 waar nu niks zit, is het ook opgelost. Als draadje lang genoeg is tenminste.