Ik zit met een probleem en ik hoop dat iemand hier mij kan helpen... Ik heb vrijdag een PS360+ bordje ontvangen en deze wilde ik graag in mijn Blast City plaatsen icm een Xbox360.
Aangezien ik geen AMP connectors meer had liggen, en geen qd´s meer, maar wel een jamma fingerboard, kreeg ik de suggestie van Asure om een draadboompje te maken vd ps360+ naar het jamma fingerboard.
Zo gezegd zo gedaan;

Netjes alle inputs van het jamma plaatje naar de ps360+ gewired en een losse knop eraan gemaakt voor home die ik dan onder het control panel leg.
Na testen werkte in eerste instantie niks. Firmware update gedaan en toen werkte de home button prima! Kon met gemak mijn 360 aanzetten met de homebutton.
Alleen werken alle inputs niet

Aangezien de PS360+ een common ground gebruikt heb ik (wederom op advies van Asure) alle grounds op het jamma fingerboardje ook met elkaar verbonden. Op deze manier weet ik zeker dat alle grounds vd joysticks en knoppen geconnect zijn met de ps360+.
Zie hieronder detail foto's van mijn constructie:

Kan iemand mij vertellen waarom het geheel niet werkt?
In het ergste geval haal ik een zak vol met qd's en maak ik een losse loom voor de ps360, maar daar heb ik geen zin in...
Alvast bedankt!