The king of Arcades
-
- Active Level:
Re: The king of Arcades
Volgens mij werd de film ook tijdens het RGE getoond. Helaas had ik geen tijd om achter de stand weg te glippen en 'm te kijken. Ga 'm morgen alsnog ff checken.
Interessant!! Slechts $18 (amazon) 

Gister gekeken - leuk om al die cabs te zien en hoe enthousiast mensen er mee zijn.
Ben wel halverwege even in slaap gevallen
Ben wel halverwege even in slaap gevallen

Jammer dat het toch weer over hetzelfde gaat als al die andere 80's arcade films. Billy Mitchel met zijn vriendjes; ik weet het nu wel. Verder wel aardig, maar waar het nu juist om gaat (heeft die zgn hechte community hem geholpen met opzetten nieuwe arcade, waar Ijn de cabs gebleven, waarom toch een nieuwe atcade geopend, gaat daar nog iets gebeuren) blijft onderbelicht. Jammer. Wie maakt nu eens een film over 90's gamen en de rol die Japanse companies hebben gehad in de resurrection van gamen an sich, zonder welke er waarschijnlijk nu nog steeds werd gefroggered? Het Atari verhaal is nu wel duidelijk zeg maar, volgende hoofdstuk graag.
Helemaal mee eens Rudie!
ruderudie wrote:Jammer dat het toch weer over hetzelfde gaat als al die andere 80's arcade films. Billy Mitchel met zijn vriendjes; ik weet het nu wel. Verder wel aardig, maar waar het nu juist om gaat (heeft die zgn hechte community hem geholpen met opzetten nieuwe arcade, waar Ijn de cabs gebleven, waarom toch een nieuwe atcade geopend, gaat daar nog iets gebeuren) blijft onderbelicht. Jammer. Wie maakt nu eens een film over 90's gamen en de rol die Japanse companies hebben gehad in de resurrection van gamen an sich, zonder welke er waarschijnlijk nu nog steeds werd gefroggered? Het Atari verhaal is nu wel duidelijk zeg maar, volgende hoofdstuk graag.
Iets met een spijker en een kop !

Rudie for president!
Psykick wrote:Helemaal mee eens Rudie!
+1 het is inderdaad een herhaling van zetten geworden, tot de laatste dollar uitgemolken. Nu is de volgende era wel eens aan de beurt.