Ik denk ik open maar even een topic, want volgens mij worden er nogal wat vragen opgeroepen bij onze members door de verkooptopics die de laatste tijd verschijnen vanuit het NGC. Correct me if I'm wrong hoor...
Ik bedoel hiermee de volgende cabs;
- Outrun 2 SP cab
- Namco Cyberlead
- Mario Kart Arcade GP 2 Twin / Maximum Tune conversie
- Daytona USA 2 (single)
- Afterburner Deluxe
- Sega Lindbergh kast met Virtua Tennis 3
Daarnaast zijn er nog de cabs die alleen op AO worden aangeboden en niet bij ons
- Naomi DX
- NOS Aero City
- Deith cab
- Mushiking JAMMA converted mini cab
Ik weet dat de cab verkoop hier op Nozomi redelijk stil ligt de laatste tijd en dat de markt op AO groter is, maar dit zorgt in ieder geval bij mij voor nog meer vraagtekens. Net alsof het stiekem gebeurd.
Ik wil niemand aanvallen of weet ik veel wat, maar het lijkt voor mij (en voor nog een paar members weet ik) alsof het NGC langzaamaan weggaat. Voor hetzelfde geld word er geld vrijgemaakt voor hele vette nieuwe projecten!

Ik weet ook dat jullie heel veel vrije tijd, geld en liefde in het NGC stoppen waarvoor diep respect uiteraard!
Het zijn jullie eigen cabs en je hoeft aan niemand verantwoording af te leggen waarom je verkoopt, laat dat duidelijk zijn. Was gewoon benieuwd wat er loos is. Misschien is uitleg handig om roddel te voorkomen?
(we zijn tenslotte soms net een stel wijven bij elkaar