verlichtte buttons
verlichtte buttons
Heeft iemand ervaring met verlichtte buttons?
ik vind het mooi maar de reviews die ik lees zijn gemengd en het aanbod al helemaal.
ben op zoek naar buttons met licht die ook nog goed performen.
mag wat kosten dat is geen probleem maar misschien moet ik er gewoon vanaf zien en voor bekende kwaliteit gaan.
ik vind het mooi maar de reviews die ik lees zijn gemengd en het aanbod al helemaal.
ben op zoek naar buttons met licht die ook nog goed performen.
mag wat kosten dat is geen probleem maar misschien moet ik er gewoon vanaf zien en voor bekende kwaliteit gaan.
Re: verlichtte buttons
Mijn mening is gewoon Seimitsu clear buttons kopen, per button een KNSert en voor het geheel een FGWidget.
Zodoende heb je de beste kwaliteit buttons, witte verlichting en aansturing voor de verlichting. Als je een andere kleur wilt kun je beginnen met een andere kleur clear button.
Ik heb niet alle kleuren seimitsu buttons liggen en heb letterlijk 5 minuten geleden m'n laatste FGWidget die ik op voorraad had gesoldeerd voor een klant.
*edit* ik had cage z'n reactie nog nieteens gezien
Zodoende heb je de beste kwaliteit buttons, witte verlichting en aansturing voor de verlichting. Als je een andere kleur wilt kun je beginnen met een andere kleur clear button.
Ik heb niet alle kleuren seimitsu buttons liggen en heb letterlijk 5 minuten geleden m'n laatste FGWidget die ik op voorraad had gesoldeerd voor een klant.
*edit* ik had cage z'n reactie nog nieteens gezien

Jinxz wrote:*edit* ik had cage z'n reactie nog nieteens gezien
We zitten iig op één lijn

Cageman wrote:We zitten iig op één lijn
Yup, great minds think alike.

WOW, de gelijkenis is sprekend, toen had je nog haar, en Arjan lensen in

LOL thanks mannen, ik had die set even gemist op je site.
RoOd wrote:LOL thanks mannen, ik had die set even gemist op je site.
No worries. No harm done als je ze ergens anders inkoopt aangezien ik nu alleen de KNserts en full clear en smoke buttons heb.
De FGwidgets komen over 2-3 weken weer op voorraad.
Jinxz wrote:
No worries. No harm done als je ze ergens anders inkoopt aangezien ik nu alleen de KNserts en full clear en smoke buttons heb.
De FGwidgets komen over 2-3 weken weer op voorraad.
mijn project heeft zich in de long term categorie geplaatst dus ik heb alle tijd

- Sp33dFr34k
- Active Level:
Ziet er wel gaaf uit dat spul, maar zie het alleen in sticks, niet in kasten. Iemand een voorbeeldje?