NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****
Re: NGC Event III:Versus Edition *spelregels en indeling onl
Wederom een zeer geslaagd dagje gisteren. Zoals verwacht finaal ingemaakt met alle spellen, aardige gelijkgestemde mensen, lekker eten en een geweldige organisatie en sfeer. Het enige wat ik miste was een JAMMA cab met een vertikaal scherm...volgende keer weer?
Inderdaad.. Die vertical jamma. Gaat zeker nog goed komen!
en die paarse auto.. Taxslayer staat er op. Hahahaha.
en die paarse auto.. Taxslayer staat er op. Hahahaha.
- Beatmaster-P
- Active Level:
Super dag was het wederom! ook voor ons qua een superverloop!
Thanx aan all who showed up! was epic!
On to the next event!
Thanx aan all who showed up! was epic!
On to the next event!
OIIIIIIIO
Cageman wrote:Inderdaad.. Die vertical jamma. Gaat zeker nog goed komen!
Mooi mooi mooi!
En inderdaad echt een shock die winst van Robert op Jinxz.
Re: NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****
Was echt geweldig heren! Dank voor de enorme opkomst en het enthousiasme. Ik heb altijd toch weer erg veel respect voor iedereen die van heinde en verre komen om er met z'n allen als community een mooie dag van te maken. Sharing, daar gaat het ook om!
Wij hebben in de aanloop naar de events toe en in de ontwikkeling van het NGC veel door schade en schande moeten leren, maar ik denk dat we ondertussen bijna de juiste formule hebben gevonden. Het is voor ons als organisators en voor de bezoekers een hele mooie en complete ervaring en dat voelt echt goed!
Het enige wat we nu dan elke keer hoeven te doen is het perfectioneren van de collectie en diversiteit te brengen. Dat van de verticals was dit keer helaas zo, maar het is juist de bedoeling om zeker een aantal kasten te hebben voor vertical games, een soort shmuphoek en nog een mooie VS setup.
Er is altijd nog genoeg te doen, maar we komen er met z'n allen zeker wel!
Nogmaals dank voor de support!
ps. Puzzle Bobble is te koop
Wij hebben in de aanloop naar de events toe en in de ontwikkeling van het NGC veel door schade en schande moeten leren, maar ik denk dat we ondertussen bijna de juiste formule hebben gevonden. Het is voor ons als organisators en voor de bezoekers een hele mooie en complete ervaring en dat voelt echt goed!
Het enige wat we nu dan elke keer hoeven te doen is het perfectioneren van de collectie en diversiteit te brengen. Dat van de verticals was dit keer helaas zo, maar het is juist de bedoeling om zeker een aantal kasten te hebben voor vertical games, een soort shmuphoek en nog een mooie VS setup.
Er is altijd nog genoeg te doen, maar we komen er met z'n allen zeker wel!
Nogmaals dank voor de support!
ps. Puzzle Bobble is te koop

Psykick wrote:Het enige wat we nu dan elke keer hoeven te doen is het perfectioneren van de collectie en diversiteit te brengen. Dat van de verticals was dit keer helaas zo, maar het is juist de bedoeling om zeker een aantal kasten te hebben voor vertical games, een soort shmuphoek en nog een mooie VS setup.
Helaas? Tja, je kan nou eenmaal niet aan iedereen wensen voldoen (moet je ook eigenlijk niet willen, want dan is het eind echt zoek denk ik), maar een VS en Shmup hoekje klinkt wel lekker.
Oh ja ik heb nog 1 puntje kritiek:
- Refik en ik moesten 3 of 4 keer in de eerste ronde tegen elkaar. In een groep van 8 had dat niet hoeven te gebeuren. Uiteindelijk gaf het een beetje een wrang gevoel om telkens elkaar uit de competitie te schoppen.
- Refik en ik moesten 3 of 4 keer in de eerste ronde tegen elkaar. In een groep van 8 had dat niet hoeven te gebeuren. Uiteindelijk gaf het een beetje een wrang gevoel om telkens elkaar uit de competitie te schoppen.
- Marcosan30
- Active Level:
Jinxz wrote:'t was weer gezellig en uiteraard Episch!
Props voor de orgas!
Robert meer dan verdiend gewonnen. Al was m'n crash op de finishlijn spijtig, heb je jezelf wel in de positie geraced om de 1e plek over te pakken.
Ik heb de beelden er wel op nagekeken en heb de identiteit van de paarse auto kunnen vaststellen![]()
Mwuahahahaha fijn om te weten dat ik toch meegedaan heb in de finale en zelfs van doorslaggevende betekenis ben geweest

Ik denk dat ik nu ook wel mijn echte naam kan gaan gebruiken op het forum: 'Taxslayer'

Kan aan bovenstaande weinig toevoegen, ook al was ik 's middags weg. Heb er ook weer van genoten 
Dat je soms in de eerste ronde tegen elkaar moest komt door de generator die ik niet goed werkend kreeg en dus handmatig moest shuffelen. Hopelijk volgende keer beter!

Dat je soms in de eerste ronde tegen elkaar moest komt door de generator die ik niet goed werkend kreeg en dus handmatig moest shuffelen. Hopelijk volgende keer beter!
Gister was echt tof! Bob en ik komen de volgende keer waarschijnlijk weer. In het begin was het even spannend omdat ik niemand kende etc. maar de sfeer is chill en zeer vriendelijk. Die zwarte saus was niet te eten 
Extra kusjes voor Cthulhu en Trailblazer voor het taxi'en!

Extra kusjes voor Cthulhu en Trailblazer voor het taxi'en!
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Ah how sweet...
Graag gedaan hoor, was totaal geen moeite. Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Het is nou eenmaal een zeer amicaal groepje mensen.
Graag gedaan hoor, was totaal geen moeite. Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Het is nou eenmaal een zeer amicaal groepje mensen.
Ziet er tof uit, menschen. Lijkt me gezellig om een volgende keer er ook bij te zijn, ook al ben ik ontzettend ruk in het spelen van dergelijke games. XD
c4ke wrote:Ziet er tof uit, menschen. Lijkt me gezellig om een volgende keer er ook bij te zijn, ook al ben ik ontzettend ruk in het spelen van dergelijke games. XD
IK ben ook niet de beste speler, maar dat geeft niet. Het gaat om het plezier.

- VanDerPlaat
- Active Level:
Was inderdaad een top dag! Ontzettend naar mijn zin gehad!
Ja jongens, het was weer goed geregeld waarvoor mijn complimenten. Ook het competitieschema was leuk gevonden. Op deze manier leer je weer wat nieuwe mensen beter kennen en dat maakt het voor de volgende keer alleen nog maar leuker. Ik heb mij erg vermaakt dus houdt dit vol! 

Was een top dag! Goed georganiseerd, leuke mensen en een vette collectie met games!
Goeie foto's man, thanks!
Bedankt voor de foto's!
Het is maandag, zit op men werk, en zit nog steeds na te beven van de adreline....
Wat een battles met Virtua Tennis 2, en wat werd ik hard ingemaakt met Street Fighter...
Kortom, wat een event
Het is maandag, zit op men werk, en zit nog steeds na te beven van de adreline....
Wat een battles met Virtua Tennis 2, en wat werd ik hard ingemaakt met Street Fighter...
Kortom, wat een event

- Marcosan30
- Active Level:
Auw pijnlijk om die foto's terug te zien, kreeg daar namelijk vreselijk klop met sf2 van de Godfather van het Ngc (Hasan)
Gelukkig zag ik puzzle bobble ook en dat maakte alles goed

Gelukkig zag ik puzzle bobble ook en dat maakte alles goed

Ja Marco, wij zijn ook helemaal geen Street Fighter spelers... De Blonde Ubers moeten aan de KI