Gameplay video
Gameplay video
..van ID6, met dank aan Ken. Holy moly, wat een skills!
Re: Gameplay video
Kerel is helemaal gek.... vette skills
Kicken als je zo'n controle hebt .
- Marcosan30
- Active Level:
Bedankt jongens dat jullie mijn skills kunnen waarderen
I wish!!!! Bedankt voor de superplay beelden, i got a long way to go

I wish!!!! Bedankt voor de superplay beelden, i got a long way to go

- sombetzki
- Active Level:
Zo rijd ik ook altijd in mijn 205 naar t werk.
Snap de ophef niet echt.
Snap de ophef niet echt.
sombetzki wrote:Zo rijd ik ook altijd in mijn 205 naar t werk.
Snap de ophef niet echt.
*reminder to self om nooit naar het noorden van het land te verhuizen. check!*
Behoorlijke controle die dude. Toch is het met wat oefening haalbare kaart lijkt mij. Iets minder te memorizen dan bij bulletpatronen.
Team 15 kHz
ElPancho wrote:Iets minder te memorizen dan bij bulletpatronen.
Maar wel meer om uit te voeren. Vergeet niet dat je een stuur hebt met een grote uitslag die in iedere bocht de goede draai moet krijgen, een gas en rempedaal die in sync moeten worden gebruikt en een versnellingsbak die ook per bocht moet worden gebruikt.
Daar zit net zo als bij shmups een hoop muscle memory in, in die uitvoering. Dat is nou net de lol van het oefenen dat die automatismen ontstaan. Je wijkt altijd iets af van je perfecte run (drive of shmups) en die kleine afwijking maakt het dat je moet improviseren (hoe minder hoe beter) de rest is op den duur automatisme.
Team 15 kHz
Mee eens hoor, maar ik speel regelmatig ID, en het is wel een moeilijk spel
Het reageert heel nauw met gebruik van gaspedaal, rem, moment van wegsturen en weer insturen. Maar helemaal eens met muscle memory.
Grootste verschil is toch wel skills; je moet daadwerkelijk een goede voertuigbeheersing hebben in ID als je dit soort drifts wil maken. Het is niet simpel stuur naar links en rechts. Ik kan bijvoorbeeld nog steeds geen 2-3 drifts achter elkaar goed doen. Dan ga ik altijd wel ergens tegenaan
Oefening baart kunst, en wat is er leuker dan oefenen met een vette driver als dit. Voor mij is dit het toppunt van arcade gaming (wat voor anderen een shmup is). Op deze manier ID spelen is mijn doelstelling voor de komende tig jaar. Ga dat nooit zo kunnen, maar een mens moet dromen hebben toch?

Grootste verschil is toch wel skills; je moet daadwerkelijk een goede voertuigbeheersing hebben in ID als je dit soort drifts wil maken. Het is niet simpel stuur naar links en rechts. Ik kan bijvoorbeeld nog steeds geen 2-3 drifts achter elkaar goed doen. Dan ga ik altijd wel ergens tegenaan

Oefening baart kunst, en wat is er leuker dan oefenen met een vette driver als dit. Voor mij is dit het toppunt van arcade gaming (wat voor anderen een shmup is). Op deze manier ID spelen is mijn doelstelling voor de komende tig jaar. Ga dat nooit zo kunnen, maar een mens moet dromen hebben toch?
Klopt Cage, het viel mij op bij de nieuwjaarsborrel. Ik was niet uit die ID cab te meppen wà t een toffe racer is dat. Vooral vanwege de uitdaging die jij zo precies beschrijft.
Als ik 3300 euri over had gehad die dag had ik hem meegenomen, hier kan ik honderden uren instoppen.
Als ik 3300 euri over had gehad die dag had ik hem meegenomen, hier kan ik honderden uren instoppen.
Team 15 kHz
De ID6 cab in het NGC is gisteren verkocht dus bij de volgende meet zou ik er maar compleet op los gaan
Daarna koop ik t.z.t. weer een twin om, mits mogelijk, in het NGC te zetten.

Daarna koop ik t.z.t. weer een twin om, mits mogelijk, in het NGC te zetten.
Zag al ergens dat ie on-hold was. Helaas weet ik voor 99,9% zeker dak er niet bij ben de 15...
Team 15 kHz
ElPancho wrote:Zag al ergens dat ie on-hold was. Helaas weet ik voor 99,9% zeker dak er niet bij ben de 15...