Net de Aero van de muur getrokken, wat blijkt: ik heb de torx schroeven al een keer vervangen door kruiskoppen. Halleluja, scheelt weer een uur frustratie. Aero aan gezet en: beeld gewoon weer strak... "gelukkig" duurde dat maar een minuut, daarna werd het weer helemaal wazig.
Achterplaat eruit, en dan zie je wel weer dat deze cab bijna nieuw is. Althans bijna nooit gebruikt in 30 jaar. En nee ik heb hem nog nooit schoongemaakt

:

Bovenste is focus, onder is brightness:

Uiteindelijk een beetje lopen kloten met de focus en brightness. Het is echt micro-milimeter werk en als je het beeld niet kunt zien is het nogal lastig om hem goed af te stellen. Daarom even een spiegel gepakt zodat ik van achter de cab toch het beeld kon zien veranderen. Later hielp mijn vriendin even mee, al dacht die dat de brightness goed stond als het beeld eruit zag als een spaarlamp, dus daar had ik ook niet echt veel aan hehehe.
Via de focus button kreeg ik het beeld al snel weer scherp:

Focus is nu wel bijna volledig 'open', dus ik hoop dat het probleem zich niet meer voordoet. Meer bijstellen zit er niet echt in. Het is wel vreemd dat het ineens onstaan is, ik heb de cab niet verplaatst namelijk, sloeg gewoon zomaar in. Alles kan kapot natuurlijk, maar nu maar hopen dat ie het nog lang uithoudt op focus standje maximaal. Aero power!
Jongens bedankt weer!