neogeo 4 slot probleem?
neogeo 4 slot probleem?
yo luitjes,
ik heb jullie expertise nodig voor m'n bordje.
het probleem:
als ik viewpoint in slot 4 doe en dan via de unibios de jukebox de ending tune luister, dan komen sommige samples op rare momenten ineens erg hard naar voren, in slot 1 gebeurd dat niet, moet slot 2 en 3 nog proberen, met puzzle bobble zie wat hele kleine artifacts, niet te zien op een foto.. wat zou dit kunnen zijn??
alle games zijn origineel.
ik heb jullie expertise nodig voor m'n bordje.
het probleem:
als ik viewpoint in slot 4 doe en dan via de unibios de jukebox de ending tune luister, dan komen sommige samples op rare momenten ineens erg hard naar voren, in slot 1 gebeurd dat niet, moet slot 2 en 3 nog proberen, met puzzle bobble zie wat hele kleine artifacts, niet te zien op een foto.. wat zou dit kunnen zijn??
alle games zijn origineel.
Re: neogeo 4 slot probleem?
Zo zie je maar dat iedereen deze hobby op een totaal andere manier beleefd
Kan vuil zijn, geen goede traces, dry joints aan de onderkant etc. niet iets heel bijzonders imo!

Kan vuil zijn, geen goede traces, dry joints aan de onderkant etc. niet iets heel bijzonders imo!
Zou slot 1 gebruiken
Viewpoint.. mooie game maar kan er geen ene bal van...

stevuns wrote:Zou slot 1 gebruiken![]()
ja, makkelijke oplossing he.. ik wil em helemaal perfect hebben

dexx wrote:stevuns wrote:Zou slot 1 gebruiken![]()
ja, makkelijke oplossing he.. ik wil em helemaal perfect hebbenik ga psykicks tip uitvoeren.. soldeerpunten nalopen
ok... viewpoint stoort puzzle bobble en andersom dus ook.. raar, als metal slug op slot 1 doe zijn alle problemen weg

Dat is wel een bekend probleem. Sommige combinaties van games werken niet goed. Zo werkt bij mij Garou niet goed naast art of fighting en kof98 niet in slot 2, spinmaster en turfmaster is helemaal teveel master in m'n masterplay, dan gaat alles over de zeik. Bord is hartstikke schoon dus daar ligt het niet aan.
Het is echt afhankelijk welke game soms in welk slot zit.
Heel erg frustrerend af en toe maar je leert er mee leven
Het is echt afhankelijk welke game soms in welk slot zit.
Heel erg frustrerend af en toe maar je leert er mee leven

dexx wrote:stevuns wrote:Zou slot 1 gebruiken![]()
soldeerpunten nalopen
Veel plezier met het creëren van een flinke koppijn. En je moet dat doen met een loep of objectief, anders zie je helemaal niks met al die custom SMD componenten..
Check ook je voeding even; of daar wel de goede voltages uitkomen.
haha, ik heb een loep hier, heb alle rotte soldeerpunten aangepakt, geen suc6 :S
nu heb ik nog een puzzle bobble cart liggen, een goede conversie aka BOOTLEG
die doet het wel goed, geen enkele glitch, het is me raadsel
edit: probleem ligt bij de game, als ik de voltage naar 4,75 draai, dan werkt ie goed, zodra ik em hoger zet.. komen die glitches weer :S
nu heb ik nog een puzzle bobble cart liggen, een goede conversie aka BOOTLEG

die doet het wel goed, geen enkele glitch, het is me raadsel

edit: probleem ligt bij de game, als ik de voltage naar 4,75 draai, dan werkt ie goed, zodra ik em hoger zet.. komen die glitches weer :S
ok, heb nu een rare oplossing.. metal slug in slot 1 en puzzle bobble en viewpoint werken weer perfect in alle andere sloten.. heb de voltage weer op 5,02v gezet, denk dat er een ram issue is.
btw, even wat anders CAGEMAN, hoe is het met m'n andere neo bord?? al een fix kunnen vinden? zo niet? stuur em dan maar weer naar me toe
ik ga daar wat testjes mee doen.
btw, even wat anders CAGEMAN, hoe is het met m'n andere neo bord?? al een fix kunnen vinden? zo niet? stuur em dan maar weer naar me toe