Vraagje ivm photoplay silverball
Vraagje ivm photoplay silverball
Hallo,
Ik heb een x aantal maanden geleden een photoplay gekocht,die werkte prima,maar hij kan raar genoeg geen scores onthouden,en het scherm moest eens ge her calibreerd worden,en dit kan enkel via het menu,maar....daar zit een 4 cijfer code op.Ik heb dan direct gebeld naar de verkoper van dit apparaat,en die weet de code ook niet.....,iemand een idee hoe ik daar kan aan geraken?Het gaat over de Silverball..
Hopelijk kan iemand me helpen.
Mvg,
Bjorn.
Ik heb een x aantal maanden geleden een photoplay gekocht,die werkte prima,maar hij kan raar genoeg geen scores onthouden,en het scherm moest eens ge her calibreerd worden,en dit kan enkel via het menu,maar....daar zit een 4 cijfer code op.Ik heb dan direct gebeld naar de verkoper van dit apparaat,en die weet de code ook niet.....,iemand een idee hoe ik daar kan aan geraken?Het gaat over de Silverball..
Mvg,
Bjorn.
-
- Active Level:
Re: Vraagje ivm photoplay silverball
Hey Bjorn
Dat is een exploitanten code, ik vraag het vanavond iemand die er veel verstand van heeft, komt goed
Dat is een exploitanten code, ik vraag het vanavond iemand die er veel verstand van heeft, komt goed
@arcadeflipperfreak,dikke merci alvast 

-
- Active Level:
Hey
Moet 1641 zijn, succes
Moet 1641 zijn, succes
Neen,zojuist geprobeerd
,toch bedankt.
Mvg

Mvg
-
- Active Level:
Ok, jammer ,maar er is nog een manier, maar dat laat ik je volgende week weten, hij gaat het even navragen voor je
Weet je soms al iets meer?
Mvg
Mvg
12345678 al geprobeerd?
Jep,al geprobeerd,kan ik niks anders doen?Buiten die code,want zo een code zal wel "geheim" zijn voor dergelijke kasten die in cafe's staan,en iedereen zou daar dan misbruik van kunnen maken,en dit wil ik ook niet...,als ik de batt er eventjes uithaal (uit de pc),zou ik dan het spel kwijt zijn?Is toch ook een soort "reset" dacht ik,maar als ik dan alles kwijt ben....,ben ik er ook niet veel mee...
Mvg
Mvg
- Trailblazer
- Active Level:
0000
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
ProphetX wrote:Hallo,
Mvg,
Bjorn.
hallo bjorn,
ik kan jou zeker helpen met je silverball
zelf ben ik ook in t bezit van een silverball strato en silverball stato max (jukebox)v.12
waar ik zelf mp3 op kan zetten.
laat t mij maar weten wat je precies zoekt heb veel onderdelen en laatste update
zowel duitse belgie en nederlandse versie.
speel online tournooien bij championsnet.net en sta in verbinding met silverball tab oosterijk
mvg. arnold
Re: Vraagje ivm photoplay silverballssten
Hey Arnold,
Ben een ganse tijd afwezig geweest op deze site,intussen zijn men photoplays gemaakt,toch bedankt voor de hulp!
Trouwens men kasten staan (komen) te koop,heb er jammer genoeg geen tijd meer voor....
Mvg,
Ben een ganse tijd afwezig geweest op deze site,intussen zijn men photoplays gemaakt,toch bedankt voor de hulp!
Trouwens men kasten staan (komen) te koop,heb er jammer genoeg geen tijd meer voor....
Mvg,
Misschien is het handig dat je (indien bekend) ook de code post, want anderen zullen vast nog wel eens met dit probleem komen te zitten. Help je mede forumleden ook mee