ckong wrote:LOL, wat een perfectie man, ongelofelijk bruut en die knoppen met kapje zijn helemaal de shit. Dit wordt echt een geweldige racer.
Bedankt voor het vertrouwen

Een ander aandachtspunt is de versnellingsbak en het stuur. Ondanks dat het originele stuur super degelijk is en de versnellingsbak van de racer onverwoestbaar is, hebben ze ook een downside. Het stuur is bij iedere race cab behoorlijk afgetrapt en de versnellingsbak is "maar" een 4 bak.
Als ik als eindresultaat een machine wil hebben die eruit moet zien alsof ie net van de fabrieksband af komt rollen moet er dus een nieuw stuurtje in. Ik zou een maat van me, die net een CNC opleiding is begonnen, kunnen vragen om een adapter te maken die het mogelijk maakt op de stuuras van de cab te monteren en vervolgens er een MOMO of Sparco in te zetten.
Maar om 2 vliegen in 1 klap te slaan kan ik ook kijken of het mogelijk is om een Logitech MOMO stuur met "flappy paddles" te monteren. Dan hou je nogsteeds de 4bak origineel en kun je in race-games met 6 of 7 bakken ook schakelen tot de laatste versnelling.
Laat ik toevallig nog een ouwe logitech MOMO met flappys in de schuur hebben liggen