20k voor een fix-it felix kast....
http://www.ebay.com/itm/Fix-it-Felix-Jr-Arcade-Video-Game-from-Disney-Movie-Wreck-it-Ralph-/300826708391?ssPageName=ADME:B:WNA:US:1123&autorefresh=true
nice.
Fix-it felix orginele kast verkocht voor 20.000 dollar.
Re: Fix-it felix orginele kast verkocht voor 20.000 dollar.
en er zit een windows XP machine in met de game....hopelijk pleurt iemand die nog eens op het net 

On Dec-03-12 at 14:00:58 PST, seller added the following information:
Sorry but the shipping crate is no longer included.
This weekend one of my employees thought the crate was in the way and moved it outside - at the end of the day he forgot to bring it back in - it was gone by the next morning.
Sorry but the shipping crate is no longer included.
This weekend one of my employees thought the crate was in the way and moved it outside - at the end of the day he forgot to bring it back in - it was gone by the next morning.
Team 15 kHz
lol en die cabs op Ebay zijn uit een serie van +-200 stuks. Ik heb hier 2 uit een serie van 2 Wreck it Ralphs cabs staan 
Disney heeft trouwens eindelijk de rekening betaald

Disney heeft trouwens eindelijk de rekening betaald

Ik hoop dat iemand snel de game ript zodat we die in onze eigen cabs kunnen draaien!
@Jinxz Heb je foto's online staan van het eindresultaat van je cabs? Ben wel erg benieuwd eigenlijk.
@Jinxz Heb je foto's online staan van het eindresultaat van je cabs? Ben wel erg benieuwd eigenlijk.
joeks wrote:Ik hoop dat iemand snel de game ript zodat we die in onze eigen cabs kunnen draaien!
Inderdaad, kan niet wachten tot de game is geripped. Vond 'm nooit geweldig om te spelen maar het maakt de cabs wel compleet.
Ik heb toen de afronding van de cabs voor Disney gestopt. Maar nu het hoofdstuk is gesloten kan ik ze eindelijk afronden.
Zal binnenkort eens wat pics maken.