Vraag over kabels
Vraag over kabels
Welke kabels gebruik je om Jamma adapters te maken (dus om bv een 18 pins edge connector aan een Jamma fingerboard te solderen)? En waar kun je deze kopen? Het liefst in diverse kleuren.
Heeft iemand een linkje, op conrad kom ik er zo 123 zelf niet uit.
Alvast bedankt!!
Groeten, Patrick
Heeft iemand een linkje, op conrad kom ik er zo 123 zelf niet uit.
Alvast bedankt!!
Groeten, Patrick
- sombetzki
- Active Level:
Re: Vraag over kabels
Ik haal alle electronica die non-arcade specifiek is bij okaphone. Topshop en ze verzenden ook!
http://www.okaphone.com/groepen.asp
Heb daar ook altijd mijn draad/kabels vandaan, is ff zoeken, maar staat vast een mooie set op de site
http://www.okaphone.com/groepen.asp
Heb daar ook altijd mijn draad/kabels vandaan, is ff zoeken, maar staat vast een mooie set op de site

ondanks de tips heb ik het nog steeds niet gevonden
Kan iemand mij vertellen welke kabel ik het best kan begruiken, (is 1,5 kwadraat goed?) om een edge connector aan een Jamma fingerboard te solderen?
Kan iemand mij vertellen welke kabel ik het best kan begruiken, (is 1,5 kwadraat goed?) om een edge connector aan een Jamma fingerboard te solderen?
Zelf gebruik ik de kabels van jammaboards hele harnass gesoldeerd met dat spul

22AWG is voor controls in principe prima. Voor power is 18 (max. 20) beter. Dat moet je niet met 22 willen doen.
Ik gebruik ook gewoon JAMMA harness restanten die ik hier heb slingeren. Vraag Psykick eens of hij nog wat heeft liggen, en koop anders gewoon één kleur van een fatsoenlijke draad bij de lokale electronicawinkel.
Ik gebruik ook gewoon JAMMA harness restanten die ik hier heb slingeren. Vraag Psykick eens of hij nog wat heeft liggen, en koop anders gewoon één kleur van een fatsoenlijke draad bij de lokale electronicawinkel.
Bwahahaha! Grappenmaker