Heb een Japanese 'Samurai Aces' PCB (Vert shooter van Psikyo) Het blijkt dat deze PCB net iets onder de +5v wegzakt (+4.94) terwijl m'n andere PCB's er net iets boven zitten +5.03. De PCB werkt niet met deze lage voltage. Ik zie de copyright splashcreen en daarna wordt het zwart.
Na de +5 iets omhoog te hebben gedraait werkt deze dan ook perfect. Heb dit op een Blast City en een New Net City getest. Er is me nog wel iets anders opgevallen bij de NNC - Konami JAMMA/JVS converter setup.
Als ik via de JST connector die naar de JVS adapter loopt de waarden aflees zijn deze: +5.14 als ik de waarden via de JAMMA edge pak van de Konami adapter zegt deze 5.03 Dit zijn de waarden met de bovengenoemde PCB.
Er gaat dus ergens +0.10v verloren met deze combinatie?
Als ik één van m'n andere PCB's neem dan zijn deze nu wel een tikje te hoog trouwens. JST: 5.21 JAMMA: +5.13
Mijn vraag is of er iets mis is met de PCB of deze heeft gewoon net iets meer power nodig. En waarom gaat er zoveel voltage verloren via de JAMMA connector van de Konami adapter? Zeg het maar.
Bedankt voor het lezen trouwens.