Kizuna: interesse?
Re: Kizuna: interesse?
ik niet, maar als je deze game speelt, komt er dan goud uit je r##d ofzo? Wtf????
Het schijnt dat er inderdaad gouden dukaten uit je memory slot spuiten komen als je de game 5x achter elkaar perfect uitspeelt....
Nee waanzin man, game is ook zeker niet de beste in zijn genre maar puur de "word" dat er maar 15 van zijn is genoeg om er blijkbaar tegen de 10k voor neer te leggen. En dan weet je nog niet eens zeker of het een boot is...
Nee waanzin man, game is ook zeker niet de beste in zijn genre maar puur de "word" dat er maar 15 van zijn is genoeg om er blijkbaar tegen de 10k voor neer te leggen. En dan weet je nog niet eens zeker of het een boot is...
Pfff wat een prijs!
Wel errug leuk spel. Ik speel em graag.
Zeg nou zelf: De MVS cart met mooie shockbox ziet er ook leuk uit
Wel errug leuk spel. Ik speel em graag.
Zeg nou zelf: De MVS cart met mooie shockbox ziet er ook leuk uit

Probs toch fake, van e 8.000,- naar e 4.000,- gezakt... Was al de verwachting.
Blijft leuk, dit. 4000 euro voor een fake is nog steeds een boel geld 

Staat nu op 2510,00
Geen geld voor een conversie
Geen geld voor een conversie

- Trailblazer
- Active Level:
Ik denk niet dat dit een conversie is... Zou zo maar eens #6 kunnen zijn. Duitsland is toch vindplaats van meeste EURO KE's en ik denk dat de verkoper het gewoon wat onhandig heeft aangepakt (zie ook http://www.neo-geo.com/forums/showthrea ... RO-on-Ebay ) ...
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
De gok is wel groot, persoonlijk zou ik naar Duitsland rijden om de game te checken en pas daarna bieden als ik interesse zou hebben. Maar uiteraard investeer ik niet in printplaten met een plastic shell eromheen hehehe, komt er een krasje op de inlay ben je zo EUR 1.000,- lichter!