NOZOMI GAME CENTER
NOZOMI GAME CENTER
Erg gaaf! Wat een mogelijkheden zijn er opeens bijgekomen . Count me in as member. Alleen al voor de tafeltennistafel! Ik weet nog niet in welke vorm, maar jullie hebben er een sponsor bij!
Re: NOZOMI GAME CENTER
Vette shit Ronnie! Nou er zijn idd al wat hete battles gehouden op de tafeltennistafel. Niveau is behoorlijk hoog kan ik je melden hehe!
- sombetzki
- Active Level:
Supervet jongens! Alleen jammer dat het dik 2,5 uur rijden is voor mij... 

nice
God Bless & Be Blessed.
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
- Beatmaster-P
- Active Level:
studentzki wrote:Supervet jongens! Alleen jammer dat het dik 2,5 uur rijden is voor mij...
Och, een bioscoopfilm zit inmiddels ook zo rond de 2,5 uur

OIIIIIIIO
Eindelijk een "Japanse" arcade in Nederland
Ik ben blij dat jullie initiatief hebben genomen om dit voor elkaar te krijgen.

- Trailblazer
- Active Level:
Hoe vet is dit dan mannen! Ziet er erg nice en clean uit allemaal met dikke setups; helemaal top! No-brainer natuurlijk om lid te worden, komt er deze week aan! Heb ritje(s) Zoetahmeer graag v over en kom zeker snel kijken (met Rudie)!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Ook lid geworden, ondanks de gemiste kans het de Federatie Arcade Gamers te noemen.

Team 15 kHz
Jezus gasten, wat enorm vet! Direct mijn lidmaatschap voldaan natuurlijk en aangezien ik vrijdag in de namiddag waarschijnlijk langs Zoetermeer kom, ben ik van plan dan meteen even langs te komen.
E_P_I_C indeed......
E_P_I_C indeed......
Heel erg mooi initiatief!
Bereikbaar met openbaar vervoer?(zit in rotterdam)
Heb het geld net overgemaakt en kom zeker een keer kijken.

Bereikbaar met openbaar vervoer?(zit in rotterdam)
Heb het geld net overgemaakt en kom zeker een keer kijken.
-
- Active Level:
Ziet er zeer goed uit en we zullen zeker ook lid worden
Mis nog wel een beetje schiet kasten eventueel nog wel een alien 3 the gun in bruikleen als er interesse is.
Afstand is wel te doen kom wel vaker in de hoek hebben ook goede schuurfeesten in de omgeving
Moet even wachten totdat de baas mijn aanwezigheids premie overmaakt en dan zal ik het meteen over maken
Ook nog even een vraag als ik lid ben is het mogelijk niet leden bv. Voor een avondje tegen vergoeding mee te nemen?
Mis nog wel een beetje schiet kasten eventueel nog wel een alien 3 the gun in bruikleen als er interesse is.
Afstand is wel te doen kom wel vaker in de hoek hebben ook goede schuurfeesten in de omgeving

Moet even wachten totdat de baas mijn aanwezigheids premie overmaakt en dan zal ik het meteen over maken
Ook nog even een vraag als ik lid ben is het mogelijk niet leden bv. Voor een avondje tegen vergoeding mee te nemen?
Dat kan, een introducee betaald 5 euro. Als hij/zij vervolgens besluit lid te worden wordt die 5 euro in korting gebracht.
Wat een vette reacties allemaal mensen !
Echt te gek. Kan niet wachten alle leden in de arcade te treffen.
Dat gaan nog heel wat toffe avondjes worden denk ik zo
Echt te gek. Kan niet wachten alle leden in de arcade te treffen.
Dat gaan nog heel wat toffe avondjes worden denk ik zo

Al foto's van opening night afgelopen weekend?
Zat net te kijken, maar zoetermeer is is 1 uur en 20 minuten rijden, en retourtje kost me dan met mijn auto bijna 35 euro per keer. Ik verwacht niet dat ik vaak kan langskomen.
Iemand een idee om vanuit het oosten wat te regelen met gezamelijk vervoer. Ik denkt dat meer mensen graag willen, maar niet zo ff kunnen. tijd voor een leaseauto
Zat net te kijken, maar zoetermeer is is 1 uur en 20 minuten rijden, en retourtje kost me dan met mijn auto bijna 35 euro per keer. Ik verwacht niet dat ik vaak kan langskomen.
Iemand een idee om vanuit het oosten wat te regelen met gezamelijk vervoer. Ik denkt dat meer mensen graag willen, maar niet zo ff kunnen. tijd voor een leaseauto

Da Dude wrote:
En daarom is een ledenlijst met locatie handig.
Maar wij kunnen zo wie zo wel af en toe samen rijden. Regio arnhem ligt bijna op mijn route.
ckong wrote:Da Dude wrote:
En daarom is een ledenlijst met locatie handig.
Maar wij kunnen zo wie zo wel af en toe samen rijden. Regio arnhem ligt bijna op mijn route.
Top, want anders is het niet haalbaar. voor de mensen hier.
Daarom, ik wil een lease auto

Op het subforum is inmiddels een heuse smoelenlijst/carpoollijst gestart 

Fantastisch
en gefeliciteerd mannen!!!
Scheelt jullie thuis ook weer wat ruimte
neem ik aan.
Die opslag ruimte is behoorlijk groot zo te zien, als dat zo doorgaat dan staat straks alles vol!
Ik stel me voor dat er dan geen plaats is in Nederland met meer bespeelbare cabs, zeker geen japanse.
Wel jammer dat ik ook niet in de buurt woon maar ik kom zeker eens langs.
Erg top!

Scheelt jullie thuis ook weer wat ruimte

Die opslag ruimte is behoorlijk groot zo te zien, als dat zo doorgaat dan staat straks alles vol!
Ik stel me voor dat er dan geen plaats is in Nederland met meer bespeelbare cabs, zeker geen japanse.
Wel jammer dat ik ook niet in de buurt woon maar ik kom zeker eens langs.
Erg top!
Op het subforum is inmiddels een heuse smoelenlijst/carpoollijst gestart
Kijk dat is geweldig.
Robert wrote:BAM! Betaling onderweg guys
TOP!
betaald!

Cabs for sale: New Astro City, Naomi PCB's for sale: ST-V mobo w SSS and DD, Naomi various contact me if interested

Farian303 wrote:betaald!

-
- Active Level:
...
Last edited by Bigbadthomazzz on Wed Dec 10, 2014 00:31, edited 1 time in total.
dit weekend worden er foto's gemaakt. die vraag had ik namelijk ook al (letterlijk) van de week