Cave announces DoDonPachi Saidaioujou
- Trailblazer
- Active Level:
Re: Cave announces DoDonPachi Saidaioujou
ik vind DDP Resurrection op de 360 echt wel vet. Speel em nog heel vaak en die autobomb is er nu eenmaal dat went wel. De hele game is op standard mode ingesteld op die autobomb (uhhhh autobomb.... oh ja kan ook wat anders zijn
.
De BL editie heeft een heel ander playmode en daar heb je geen autobomb nodig. Zodra je de hele serie vijanden op tijd uitschakelt lost ook de bullet hell op. Wel hardcore maar daar doen we het voor
Saidaioujou lijkt me ook echt top en hoop op een console release!! PCB kan ook maar USD 2.600 is beetje veel... maar eerst even Akai Katana binnentrekken, wordt 12 mei in EUR gereleased!

De BL editie heeft een heel ander playmode en daar heb je geen autobomb nodig. Zodra je de hele serie vijanden op tijd uitschakelt lost ook de bullet hell op. Wel hardcore maar daar doen we het voor

Saidaioujou lijkt me ook echt top en hoop op een console release!! PCB kan ook maar USD 2.600 is beetje veel... maar eerst even Akai Katana binnentrekken, wordt 12 mei in EUR gereleased!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
beau wrote:Cool bij excellent.com 2600 usd
Wil em heeeeeeeeel erg graag, maar $2600 is me net iets te veel van het goede. K wacht wel tot ie 2ehands opduikt, ookal gaat dat nog wel even duren..
Cabs for sale: New Astro City, Naomi PCB's for sale: ST-V mobo w SSS and DD, Naomi various contact me if interested

Farian303 wrote:beau wrote:Cool bij excellent.com 2600 usd
Wil em heeeeeeeeel erg graag, maar $2600 is me net iets te veel van het goede. K wacht wel tot ie 2ehands opduikt, ookal gaat dat nog wel even duren..
Zo is het ook zakt vanzelf wel in prijs