Zojuist na een potje Viewpoint wisselde ik de carts even en wilde de CMVS weer aan zetten, toen de on/off schakelaar krak zei en daar vervolgens geen beweging meer in zat. Ik dacht; ik haal even die schakelaar eruit en koop een nieuwe, maar uiteraard lukte dit niet of nauwelijks en toen ik hem er eindelijk met veel geweld uit kreeg bleek ik ook 1 of meerdere draden los te hebben getrokken die naar de jamma connector lopen. Toen dacht ik lekker mee nokken want je molt hem alleen maar verder. Weer lekker bezig dus, ik moet zoiets ook niet proberen te fixen eigenlijk...
Anyway, ik ben benieuwd aan wie hier op het forum ik de CMVS kan sturen om er een nieuw schakelaartje in te zetten en de boel weer werkend te maken. Waarschijnlijk is er maar 1 draadje los en is het een fluitje van een cent als je er enigzins verstand van hebt. Wie dit een mooi klusje vindt: ik hoor het graag en ben je uiteraard eeuwig dankbaar.
Ik heb daarbij ook nog een Neo Hori stick waarvan de 4e button het al meer dan een jaar niet meer doet, die stuur ik graag mee als dat mogelijk is

. En ik weet het: zielig a-technisch gewoon en dat werkt altijd lekker als je deze hobby hebt. O ja, een vergoeding voor de arbeid en materialen kan altijd natuurlijk!
Schakelaartje eruit en bij de pots zie je het losse rode draadje:

Inside pic: