Neo Geo MVS advies gevraagd
Neo Geo MVS advies gevraagd
Op het moment heb ik nog 2 lege shockboxes liggen, laten we dus zeggen dat het mijn laatste 2 mvs games zouden kunnen zijn. Wat mis ik nu nog dat ik over het hoofd heb gezien en waarvan jullie zeggen; must have!

- Beatmaster-P
- Active Level:
Windjammers en RB2 staan er inderdaad tussen. Alpha Mission 2 heb ik weinig mee moet ik zeggen, soccer brawl is wel aardig maar eerlijk gezegd zit die een beetje op de reservebank. Baseball Stars 2 en Magician Lord zijn wel zeker titels om nog te overwegen. Viewpoint is wat mij betreft ook een must-have, ik zoek nog naar een exemplaar onder de EUR 100.
Twinkle Star Sprites is erg cool, maar helaas een beetje te prijzig voor mij. Misschien als ik hem nog eens voor een mooi prijsje tegenkom dat ik hem op de kop tik.
Ik denk dat ik er qua fighters trouwens wel ben, heb misschien alleen nog interesse in Kizuna en KoF96.
Tot nog toe:
1- Last resort
2- Viewpoint
3- Kizuna
4-
Twinkle Star Sprites is erg cool, maar helaas een beetje te prijzig voor mij. Misschien als ik hem nog eens voor een mooi prijsje tegenkom dat ik hem op de kop tik.
Ik denk dat ik er qua fighters trouwens wel ben, heb misschien alleen nog interesse in Kizuna en KoF96.
Tot nog toe:
1- Last resort
2- Viewpoint
3- Kizuna
4-
Je moet Soccer Brawl zeker niet als een volwaardige voetbalgame zien, maar meer zoiets als Windjammers, gewoon over en weer geram en geknal tegen elkaar. Het is ook echt een spel die je cker met z'n tweeen moet spelen om er de echte fun uit te halen (zoals de meeste Neo games eigenlijk )
Het is denk ik ook wel beetje sentiment, echt veel gespeeld tegen elkaar en leuke herinneringen aan, dat speelt ook wel een rol...
Anyway mss een keer leuk om te lenen van iemand en uit te proberen, zijn er genoeg van in de omloop.
Magician Lord is trouwens een hele moeilijke om te vinden op MVS, AES is erg common, maar MVS is echt niet makkelijk, maar wel een topper in zijn soort....Succes!
Het is denk ik ook wel beetje sentiment, echt veel gespeeld tegen elkaar en leuke herinneringen aan, dat speelt ook wel een rol...
Anyway mss een keer leuk om te lenen van iemand en uit te proberen, zijn er genoeg van in de omloop.
Magician Lord is trouwens een hele moeilijke om te vinden op MVS, AES is erg common, maar MVS is echt niet makkelijk, maar wel een topper in zijn soort....Succes!
- Trailblazer
- Active Level:
- Mahjong Kyoretsuden;
- Minnasano Okagesamadesu;
Errug leuke games met leuke Japanse screenplay
Geintje, maar zou zeker ook voor de Sluggies gaan!
- Minnasano Okagesamadesu;
Errug leuke games met leuke Japanse screenplay

Geintje, maar zou zeker ook voor de Sluggies gaan!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!