Connectoren voor de new astro city

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
ckong

Connectoren voor de new astro city

Post by ckong » Thu Sep 11, 2008 14:16

Wie kan mij een webwinkel noemen, behalve Sega Shed, die connectors verkoopt die in het controlepaneel en dergelijke in de new astro city gebruikt worden.

Ik weet dat Akihabarashop ook connectors verkoopt, maar de omschrijving op de website is erg summier, ik weet niet of dit de goede zijn, en of ze inclusief de pins zijn (wat is het verschil tussen chained en loose connectors?).
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Thu Sep 11, 2008 14:20

Molex bedoel je ?
Molex is altijd zonder pins.
Starcab France.

http://www.starcab.net/index.php?cPath=90_229_120

Chained of niet kep wel een idee maar weet ik niet zeker. (chained -zoals de 110V verbinding in jouw voeding- aan het begin en einde een molex, die andere smaak loose end (?)
ckong

Post by ckong » Thu Sep 11, 2008 15:02

ElPancho wrote:Molex bedoel je ?

Nee, in mijn astro cab zitten geen Molex stekkers. Het zijn de originele Sega cab stekkers, maar ik weet niet waar je die kunt kopen.
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Thu Sep 11, 2008 15:22

I see.

een fotootje sturen naar akihabarashop wil nog wel eens helpen. Ze zijn niet de beroerdste om te shoppen voor je in Tokyo.
sparky
Active Level:
Active Level:

Post by sparky » Thu Sep 11, 2008 17:22

Je hebt er waarschijnlijk AMP type B connectors inzitten en die hebben ze bij Starcab.
ckong

Post by ckong » Thu Sep 11, 2008 18:15

sparky wrote:Je hebt er waarschijnlijk AMP type B connectors inzitten en die hebben ze bij Starcab.

Inderdaad, plaatje opgezocht op internet en deze zijn volgens mij de goede. Bedankt.
Post Reply