ps2 online?
ps2 online?
heb eindelijk sinds een paar weken een mooie slimline ps2.
heerlijk aan het eye toyen en aan het rommelen met dat ding maar ik wil ook online. Kun je meteen online met dat ding of moet je daar een abo voor afsluiten?
Ik weet dat er iets is als een network access disc maar kom die dingen nergens tegen. Iemand die me een heads up kan geven hierover?
heerlijk aan het eye toyen en aan het rommelen met dat ding maar ik wil ook online. Kun je meteen online met dat ding of moet je daar een abo voor afsluiten?
Ik weet dat er iets is als een network access disc maar kom die dingen nergens tegen. Iemand die me een heads up kan geven hierover?
wibraman wrote:Heb je misschien een linkje? En wat moet je precies registreren?
Ja hoor: https://www.ps2registration.com/user/co ... cale=nl_NL
Volg gewoon de aanwijzingen en je komt er wel.
Je registeert de aankoop van je PS2.
Dat is ook de enige game die het nog interessant maakt om online te gaan met je PS2. Misschien nog een van de SOCOM games (ik heb toentertijd alleen deeltje 1 online gespeeld), maar voor de rest heb ik begrepen dat er weinig mensen op servers zijn.
Het kan niet tippen aan Xbox Live in ieder geval. Maarja dat is misschien ook een beetje appels met peren vergelijken gezien de service etc
Het kan niet tippen aan Xbox Live in ieder geval. Maarja dat is misschien ook een beetje appels met peren vergelijken gezien de service etc
RoOd wrote:volgens sony moest ik contact opnemen met de scee helpdesk.
ik heb dus thuis tijdens het zoeken naar een bonnetje van een ander apparaat gewoon en netwrok access code gevonden.....
u begrijpt mijn verbazing en happy happy joy joy moment
Maar waar staat die code nou precies op? En als ik die niet heb moet ik contact opnemen met SCEE?
Overigens nog bedankt MajorTom voor de site

Geen dank
Ik kan overigens niets vinden over wat je het beste kunt doen als je Network Access Code zoek is...
Ik denk dat je het beste even contact op kunt nemen met de mensen bij SCEE.
Je krijgt tijdens de registratieprocedure ook de kans om je voor netwerkgaming te registreren. Daarvoor heb je een Network Access Code nodig. Deze vind je op de achterzijde van de registratiebrochure die je bij je console hebt gekregen.
Ik kan overigens niets vinden over wat je het beste kunt doen als je Network Access Code zoek is...
Ik denk dat je het beste even contact op kunt nemen met de mensen bij SCEE.
Ja ik had ze gemailed en kreeg dus als reply terug dat je ze moest bellen:
Ik heb een tweedehands slimline PS2 gekocht en wilde graag mezelf registreren voor online play. Helaas heb ik geen brochure met code erbij gekregen waarover gesproken wordt tijdens de registratie. Op de PS2 zelf kan ik ook niet een soortgelijk nummer vinden dat gevraagd wordt. De vorige eigenaar heeft deze brochure niet meer helaas.
Hoe kan ik nu alsnog mijn PS2 registreren
Het antwoord is:
U moet hiervoor contact opnemen met de SCE helpdesk op het telefoonnummer: 0495-574817.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
PlayStation Benelux
Ik heb een tweedehands slimline PS2 gekocht en wilde graag mezelf registreren voor online play. Helaas heb ik geen brochure met code erbij gekregen waarover gesproken wordt tijdens de registratie. Op de PS2 zelf kan ik ook niet een soortgelijk nummer vinden dat gevraagd wordt. De vorige eigenaar heeft deze brochure niet meer helaas.
Hoe kan ik nu alsnog mijn PS2 registreren
Het antwoord is:
U moet hiervoor contact opnemen met de SCE helpdesk op het telefoonnummer: 0495-574817.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
PlayStation Benelux