computerbeurzen

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
ruderudie
Active Level:
Active Level:

computerbeurzen

Post by ruderudie » Mon Dec 11, 2006 15:22

Weet iemand of er naast de pc beurzen waar zo af en toe een standje met console verkopers staat, ook een beurs is die volledig is gericht op consoles en bij voorkeur retro-consoles??
almighty

Re: computerbeurzen

Post by almighty » Mon Dec 11, 2006 19:36

ruderudie wrote:Weet iemand of er naast de pc beurzen waar zo af en toe een standje met console verkopers staat, ook een beurs is die volledig is gericht op consoles en bij voorkeur retro-consoles??

Laatst was er eentje in Schiedam(helaas niet geweest).
Zelf zou ik ook graag weer eens naar een goede retro beurs willen gaan en ook zonder het pc geneuzel :wink:
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Tue Dec 12, 2006 10:11

ik zag inderdaad van die beurs in schiedam ergens een aankondiging. ben wel benieuwd of er iemand gewees is.
Meestal kom je op de vlooienmarkt altijd diezelfde gast met zijn nintendo spullen tegen :p
Een goeie vondst op een marktje is ver te zoeken vaak:(
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Tue Dec 12, 2006 10:29

In Nederland vindt je ze niet of nauwelijks en als ze er vaak zijn, dan is het vaak in een achteraf buurthuis event waar geen ruchtbaarheid aan word gegeven.
Keep on Dreaming
almighty

Post by almighty » Tue Dec 12, 2006 10:59

Als er weer eentje is dan zal ik jullie op de hoogste houden :wink:
Zelf mag ik dan graag even de deur uit en een beetje ouwehoeren met anderen :)
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Tue Dec 12, 2006 11:04

Het kan leuk zijn, maar als het een zeer klein event is en je moet half Nederland door, dan kan je je echt bekocht voelen. btw. ik moest ongeveer 20 minuutjes met de trein naar de Gameplay 06 en ik voelde mij al zwaar genaaid. :cry:
Keep on Dreaming
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Tue Dec 12, 2006 13:18

dat soort bijeenkomsten kun je denk ik beter combineren met een leuk dagje uit (god dat klinkt old pple style)

stukje vlaai erbij en een lekker bakkie hehehehe
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Fri Dec 22, 2006 12:03

18 februari is er een retro game beurs in Arnhem in de Rijnhal. Kan mss intressant zijn, want Rijnhal is best groot.

http://www.bonami-spelcomputer-museum.nl/
Keep on Dreaming
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Fri Dec 22, 2006 15:00

Bedankt, ik zal zeker proberen te komen. Ik zie bij de vorige opsomming oa. ook R.Klok staan dus als die tot die tijd eens wat mooie dingen importeert kom ik zeker even bij zijn stand shoppen.
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Fri Dec 22, 2006 15:20

De webshop heeft alvast een professionele uitstraling!

Image

maar klinkt interessant, dikke berus mee (heel slim in februari dan heeft iedereen weer geld) en zeulend terug naar huis.

Laten we anders gelijk een soort meet en greet van maken ofzo.

My Neo Games
almighty

Post by almighty » Fri Dec 22, 2006 18:06

Ik kom zeker,en zoals Ruderudie al aangaf ga ik ook zeker even bij RKolk kijken :wink:
Zal me zeker vermaken en hoop wat mensen van hier tegen het lijf te lopen,dat is altijd wel leuk.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Dec 22, 2006 18:27

Ik ga denk ik ook wel even kijken, misschien aardig om een lijstje te maken van forummembers die allemaal willen gaan?
almighty

Post by almighty » Fri Dec 22, 2006 19:25

Ken wrote:Ik ga denk ik ook wel even kijken, misschien aardig om een lijstje te maken van forummembers die allemaal willen gaan?

Ja leuk,dan verzamelen we ons allemaal bij de ingang :wink:
Nee ff zonder dollen,lijkt me wel een goed plan Ken.Schrijf mij maar in.
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Sat Dec 23, 2006 14:35

rklok had ik mijn neo geo aes van, beetje rode gradient moet nogsteeds schoonmaken ofozw. Verder is die gast echt goed en heeft ook echt leuke spullen voor de juiste prijs.

Schiedam was ik vorig jaar, de locatie is klein maar vooral omdat er zoveel standhouders zijn. Het was wel aardigg druk, sommigen met te hooge prijzen, maar dan kan je gewoon naar een andere met een goede prijs. Heb nog kunne afdingen bij een secret of mana (ntsc) 25 eurie compleet niet mint. Vond het wel jammer dat ik er niet was dit jaar, had wel willen kijken bij rklok en zow.

February ben ik jarigg ^^ dus naar zo'n beurs zou best leuk kunnen zijn, moet ff kijken hoe ver dat is een animo van vrienden. Is er iemand al een keer geweest ?
Image
almighty

Post by almighty » Sat Dec 23, 2006 14:44

ZiEk wrote:rklok had ik mijn neo geo aes van, beetje rode gradient moet nogsteeds schoonmaken ofozw. Verder is die gast echt goed en heeft ook echt leuke spullen voor de juiste prijs.

Schiedam was ik vorig jaar, de locatie is klein maar vooral omdat er zoveel standhouders zijn. Het was wel aardigg druk, sommigen met te hooge prijzen, maar dan kan je gewoon naar een andere met een goede prijs. Heb nog kunne afdingen bij een secret of mana (ntsc) 25 eurie compleet niet mint. Vond het wel jammer dat ik er niet was dit jaar, had wel willen kijken bij rklok en zow.

February ben ik jarigg ^^ dus naar zo'n beurs zou best leuk kunnen zijn, moet ff kijken hoe ver dat is een animo van vrienden. Is er iemand al een keer geweest ?

Ik was dit jaar ook in Arnhem en het was best te doen.Ook waren er veel pc stands(vond ik wat minder),maar er bleven genoeg retro kraampjes over.(+/-15)
Ik heb me toen best vermaakt :wink:
Maar ik denk dat R.Kolk kwa prijzen lager zit als sommige andere standhouders,want ik vond toen ook de prijzen iets te hoog.
Ben toen ook een beetje gaan pingelen en dat heeft nog best wel geholpen :)
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Tue Dec 26, 2006 12:49

Ja het is een heel eind uit de richting voor mij maar ik heb het er wel voor over. Waarschijnlijk is alles overpriced omdat wij jap-ebay prijzen gewend zijn maar count me in, ben zeer benieuwd wat er allemaal te vinden is. Het is toch een redelijk uniek evenment in Nederland zo'n grote retro-beurs.
almighty

Post by almighty » Sat Dec 30, 2006 18:03

Mensen die naar de beurs gaan op 18 febuari:

Almighty
Ken
Ruderudie
RoOd

en?
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Mon Jan 22, 2007 20:29

yo die beurs komt eraan :twisted:
Image
almighty

Post by almighty » Mon Jan 22, 2007 21:12

Heb er zin in 8)
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Wed Jan 24, 2007 09:41

ik neem nog iemand mee gewoon, het wordt nog druk :)

My Neo Games
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Wed Jan 24, 2007 11:34

Als iemand toevallig uit de buurt van Roosendaal of Rotterdam komt kunnen we misschien "carpoolen" en benzine splitten?
legztec
Active Level:
Active Level:

Post by legztec » Mon Jan 29, 2007 10:52

Ziet er goed uit!

Ik denk dat ik ook ff kom kijken aangezien ik vrij dicht in de buurt woon.
2d fighting rules
ne0

Post by ne0 » Mon Jan 29, 2007 16:48

Ik hoorde hier toevallig ook van en ik ga denk ik ook wel als ik zin heb. Maar dat beslis ik meer op de dag zelf zegmaar. Niet dat ik verder iemand ken dus het boeit niet, maar toch! :)
almighty

Post by almighty » Mon Jan 29, 2007 17:09

Zit zelf ook nog te kijken of ik wel ga, de prijzen daar zijn toch hoger als op E-Bay :wink:
En heb weer aardig wat gekocht op e-bay dus zal kijken of ik nog wat munten overhou :lol:
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Mon Jan 29, 2007 17:46

mar bij een beurs kan je realife afdingen :P

of juweltjes vinden die niet op ebay zijjn, maar ik voel zeker met je mee, heb deze maand ook al mijn geld opgemaakt :/
Image
Post Reply