Ibara gaat budget! :-D

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
General Wong
Active Level:
Active Level:

Ibara gaat budget! :-D

Post by General Wong » Wed Nov 08, 2006 23:04

Na Homura, Twinkle Star Spirits: La Petite Princesse en Mushihimesama krijgen we weer een coole budget shmup release: Ibara! Ik wilde hem al best wel een tijdje hebben, maar ging elke keer voor net een andere titel (zoals DDP). Beste nieuws is nog wel de kleine prijs van 23(!) euro. Enige wat jammer is dat hij niet meer onder de kerstboom zal kunnen komen te liggen...

Image Image
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Nov 09, 2006 05:10

Het is voor mij onbegrijpelijk hoe CAVE games in hun fop budget hoes kunnen worden aangeschaft om een paar dineros te saven.
Swaain

Post by Swaain » Thu Nov 09, 2006 11:12

Dat is natuurlijk een behoorlijk elitistisch statement, maar ik moet toegeven dat ik dat gevoel ook wel een beetje heb :oops: .

Enfin : ik heb de eerste ps2 release (niet de arcade pcb, helaas) maar zou een extra aankoop wel overwegen als die fameuze "black label" versie mee op het schijfje zou staan.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Nov 09, 2006 11:47

Ik heb de PS2 versie en die viel wat tegen, dus heb ik de PCB maar gekocht. Die zit nou ergens op een boot tussen de rijstkorrels naar Europa.
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Thu Nov 09, 2006 15:16

Nah, zó goed vind ik de CAVE shmups niet die ik heb, het is niet 'helemaal' mijn stijl. ik heb liever shmups van Milestone, Raizing of Treasure. Dus een prijs van 60 euro heb ik er simpelweg niet voor over. Voor 23 euro vind ik ze aan de andere kant een goede toevoeging.
Swaain

Post by Swaain » Mon Nov 27, 2006 21:26

Mja, voor Ibara kan ik dat wel begrijpen, dat was toch niet zo'n goede ps2 port en er zijn een paar - vind ik - ergerlijke trekjes aan, bv. de manier waarop je schip eerst moet ontploffen alvorens je verder kan enz. Mooie artwork ; shooting en anime-grieten daar ga ik altijd wel voor, maar ik vond Mushihimesama toch wel een betere game.

Iemand La petite princesse PS2 gespeeld?
Post Reply