Boxsets, goodies & Special Editions

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Boxsets, goodies & Special Editions

Post by Ken » Fri Sep 30, 2005 11:02

Stuff die je collectie uniek maken en bovendien een stuk leuker in de kast, boxsets en special editions! Natuurlijk zal het meerendeel van deze boxsets nooit het daglicht zien in Nederland en misschien is dat maar beter ook.
Het tuig wat alleen maar hun games bij de Bart Smit haalt verdienen het niet zulke heftige shit in huis te hebben.
Enkele voorbeelden van gave boxsets en special editions, welke hebben jullie in je collectie of welke zou je zelf niet vinden misstaan?

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
ImageImage
Image
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Fri Sep 30, 2005 13:00

Image

Hier is de revolution controller niets bij :)
2d fighting rules
Gungrave

Post by Gungrave » Fri Sep 30, 2005 13:13

Wonderswan Final Fantasy Edition

Image

Deze zal ik waarschijnlijk binnenkort halen ^^
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Fri Sep 30, 2005 17:11

Chrono Cross Millenium Edition. Vette doos, veel coole extra's.
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Sep 30, 2005 17:47

Image

Schitterende box. Elke Sega fan die zichzelf een beetje respecteert heeft er eentje in huis ;) ze zijn ook nog eens spotgoedkoop!
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Tue Oct 04, 2005 21:24

Ik heb Final Fantasy Tactics Square Millennium Collection en de Xenosaga Limied Edition (die doos is nog groter dan de PS2 console doos hahaha).

Ik moet zeggen, die Biohazard LE ziet er heerlijk uit.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Oct 10, 2005 11:26

Image
Bellerophon

Post by Bellerophon » Mon Oct 10, 2005 12:12

Wat kosten dergelijke editie's nou in Japan?
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Oct 10, 2005 12:25

Nou die Onimusha sword is niet zo vaak te vinden, dus daar moet je maar net tegen aan lopen. Special editions hangt er echt vanaf welke je zoekt.
Bellerophon

Post by Bellerophon » Mon Oct 10, 2005 12:49

Ken wrote:Nou die Onimusha sword is niet zo vaak te vinden, dus daar moet je maar net tegen aan lopen. Special editions hangt er echt vanaf welke je zoekt.


Resident Evil Limited Edition of Metal Gear Solid bijvoorbeeld? Weet niet of ze er zijn van Final Fantasy etc.?

En hoe zit het met bijvoorbeeld een boxset van Naruto?
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Oct 10, 2005 13:06

Dan kun je beter (om niet offtopic te gaan hier) op internet eerst kijken welke boxsets er te krijgen zijn en dan als je wilt weten hoe duur die zijn even een topic maakt in de community store, zodat ik daar kan antwoorden en iedereen ook meteen weet hoe of wat.
Bellerophon

Post by Bellerophon » Mon Oct 10, 2005 13:24

Ken wrote:Dan kun je beter (om niet offtopic te gaan hier) op internet eerst kijken welke boxsets er te krijgen zijn en dan als je wilt weten hoe duur die zijn even een topic maakt in de community store, zodat ik daar kan antwoorden en iedereen ook meteen weet hoe of wat.


Bedankt voor je antwoord, ik zal is gaan zoeken.
Giel

Post by Giel » Tue Oct 11, 2005 10:49

Bellerophon wrote:
Ken wrote:Nou die Onimusha sword is niet zo vaak te vinden, dus daar moet je maar net tegen aan lopen. Special editions hangt er echt vanaf welke je zoekt.


Resident Evil Limited Edition of Metal Gear Solid bijvoorbeeld? Weet niet of ze er zijn van Final Fantasy etc.?

En hoe zit het met bijvoorbeeld een boxset van Naruto?


DVD of game boxset? voor zover ik weet is er namelijk geen game boxset van...
Bellerophon

Post by Bellerophon » Tue Oct 11, 2005 10:50

Giel wrote:
Bellerophon wrote:
Ken wrote:Nou die Onimusha sword is niet zo vaak te vinden, dus daar moet je maar net tegen aan lopen. Special editions hangt er echt vanaf welke je zoekt.


Resident Evil Limited Edition of Metal Gear Solid bijvoorbeeld? Weet niet of ze er zijn van Final Fantasy etc.?

En hoe zit het met bijvoorbeeld een boxset van Naruto?


DVD of game boxset? voor zover ik weet is er namelijk geen game boxset van...


Mag niet offtopic hier gaan maar doelde op een dvd boxset.

Helaas heb ik nog geen limited editions van spellen
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Oct 17, 2005 16:59

Game Boy Micro FF cover
Image
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Oct 22, 2005 10:37

- Sony will release a new Limited Edition Satin Silver version of the slimline PlayStation 2 in Japan on November 23. However, the new model with a change in hardware caused 9 existing PS2 titles become unplayable, including:

Tekken 5
Ai Yori Aoshi
F1 2001
F1 2002
Gauntlet Dark Legacy
Hitman: Contracts
Racing Battle C-1 Grand Prix
Stylish Mahjong Usagi Double Pack

Hoe bedoel je schaamteloos...voordat de console in de winkel ligt al weten dat je hardware niet pluis is maar daar gewoon schijt aan hebben. Ongelooflijk.
Whitevillage

Post by Whitevillage » Sat Oct 22, 2005 10:44

Dat is wel heel krom. Zegt eigenlijk genoeg over Sony, ook al bezit ik er een met veel plezier, ik blijf sommige acties en voorwaaren qua (kinder)ziektes ook schandalig vinden.

Over LE kan ik eigenlijk kort zijn: Ik zal alleen LE's kopen als ik die het ook echt waard vind. Zo vind ik de Mushihimesama LE teleurstellend omdat het mijn soort figure niet is. Maar zoals die Onimusha 3 en Famicom Gameboy LE's zijn zwaar okay.
Perkunas

Post by Perkunas » Sat Oct 22, 2005 11:53

Ken wrote:- Sony will release a new Limited Edition Satin Silver version of the slimline PlayStation 2 in Japan on November 23. However, the new model with a change in hardware caused 9 existing PS2 titles become unplayable, including:

Tekken 5
Ai Yori Aoshi
F1 2001
F1 2002
Gauntlet Dark Legacy
Hitman: Contracts
Racing Battle C-1 Grand Prix
Stylish Mahjong Usagi Double Pack

Hoe bedoel je schaamteloos...voordat de console in de winkel ligt al weten dat je hardware niet pluis is maar daar gewoon schijt aan hebben. Ongelooflijk.


Hehe, en je kan er vanop aan dat er wel meer titels niet zullen werken, lijkt me namelijk nogal vergaand om alles te gaan testen, of gebeurd dat daadwerkelijk?
Post Reply